Saturday, August 13, 2011

BILA KEK COKLAT SUHA SANGAT SEKSI ..YUMMY YUMMY




[ tolong ini kisah benar ]



Peh sangat seksi.! pengsan mak nyah!



Oke, ada budak perempuan ni nama LISS SUHA  telah membuatkan saya seperti keluaq api dekat celah celah telinga ini.Huh.Sungguh tidak saya menyangka beliau sanggup berbuat demikian pada saya memandangkan saya ni hantu kek coklat.Dengan mengtagged pic kek ini membuatkan batin saya tidak selesa dan merintih sorang -sorang untuk mendapatkannya.Damn! 

Surat untuk suha. :


Dear Suha , 
Budak ni , hakkah cepuk kan.Sengaja nak membangkitkan kebakaan bow dan kemarahan orang kan.Suha please behave yourself.Hakkah tahu kek coklat suha memang sedap dan tiada tandingan tetapi kenapa hakkah jugak di permainkan.Oooo mentang-mentangla hakkkah tidak meretikan diri membuatkan kek coklat ini, suka suka suka hati ye dok menganjing dekat hahkah.! HAHAHA 
Suha, sedap kot hahkakh menengok kek coklat suha buat ni.Kamu memang pandai nah.Ari tu hari keluarga Ultras di Perdana Resort pun kamu sponsor 2 biji kek coklat.Memang sedap noh.!! Buat masa sekarang hahkah tengok gambar sudah la.mintak-mintak kenyang sampai berbuka.
Suha, remember okeh dis raya.Make one for me oke.! HAHAHAHA..yummy yummy .. 
salam sayang dari :
Kak yani.


oke bai.Malas nak tulis surat panjang- panjang.nanti berdarah hidung tengok kek tu.BAHAHAH


NotaKaki : Saya lapaq kek coklat.Hahkah kenyang tengok gambar tu.



p/s : ini kisah kek coklat saya dulu.  LAPAQ KEK COKLAT






Oke ini Suha.!



1 comment:

Unknown said...

wah...cam sdp....coklat melimpah :}