Saturday, August 13, 2011

SATU HARI DI PULAU PINANG - TATOO DI TANGAN- PART II -



( PERINGATAN : penggunaan loghat Penang yang tidak extrem sebab tidak khatam lagi )


Ohmaigod ohmaigod.Saya rasa terharu + nak menitik ayaq mata berderu deru sebab ampa semua sudi LIKE cerita saya.AUMM sungguh terharu sampai saya rasa nak hentak-hentak kepala dekat Queensbay Mall.Mampo...? ngeh ngeh.

Meh dengaq sini orang-orang kampung sambungan crite Satu Hari Di Pulau Pinang Part II.

Oleh kerana tayangan crita Transformers kami ni lambat lagi, kami berempat pusing pusing QB .Dah macam jakun la plak.Masuk situ masuk sini.HAHAA.ada dikisah sangat..Kami kan PELANCONG.wahaha.Pedoli kan.Depa bukan kenal kami pun, kami lagi la xkenal depa.TITIK.

And masa tengah pusing-pusing tu, Si Suhan ternampak kedai Tatoo.Alahai Tatoo olok-olok ja pun tapi biasalah istilah jakun saya gunakan disini.Ngeh3x.Nak buat had betul memang tobat xbuleh kot, satg Mati mayat dok tergantung.Bumi pun xnak trima.Xmau cheq oii.

Murah kot Tatoo ni , RM5..Lerr ingat mahal la sangat tapi murah je pun.Kami yang tua bangka ni macam budak-budak rite.Umm apa pun xbole.Bila dah kaumtim-kaumtim dengan salegirl tu dapatlah murah.Menurut kata awek tu, tatoo ni mampu tahan sampai seminggu, bole kena air tapi jangan sental.Um..si Suhan ni beria-beria sangat nak buat.


Meet Suhan again.Dia pilih Kala Jengking
Taddaa tengok hasilnya.. Suhan senyum macam ntah apa-apa.Yang tak tahan tu kalo boleh nak je tunjuk kat semua orang yang ada kat QB tu yang dia ada tatoo.Halllo Suhan , dey macha tatoo 5henget je pun, itu pun nak kecoh.pooohh.

Second person yang try tatoo is me.Hadoi cheq oi sejuk je masa dia spray tu.Saya pilih gambaq spider.Hahaha.Sangat cool dan shantek untuk perempuan yang somel somel macam saya.Saya jugak seperti Suhan, buat dekat pergelangan tangan.Xsampai 5 minit je proses dia , kejap je dah siap.BAHAHA.comel kan


Tangan saya yang ada Spider

Oleh sebb ini belog saya , saya nak mencapap lebih.Hahaha..nak closed up lagi pic saya.Ngeh ngeh..

Ha santek tak santek tak..Santek kan..aum aum

Masa tengah buat tatoo tu,, adalah kami perhatikan ramai sangat yang dok tengok tengok, buat buat pandang macam kami xdak hidung.Haih xpuah hati nampak.meh meh, kita open table dekat Subaidah, ada bran kah..? Hahaha..Biasalah kami ni kan budak jakun, budak kampung baru keluar bando.. Nak ler terai macam budak bando jugek.Buleh gitu...HADTUIII..

Bangga bak hang budak 2 ekoq ni dok tayang tatoo depa.
Hakkah had buat tu xkuasa melayan keramah kami.PEACE!!
Dan bila part my cazen si Udin nak buat, alololo rupanya dia pemalu.Sikit punya susah nak buat.Malu malu malu.Xsangka la wey saya my cazen ni sangatlah poyo.Selalunya playboy kot.BAAHAHHAA

Udin dan Tatoonya.Saya xsure dah apa tatoo dia.Tapi dia
buat dua, satu kat atas leher dia.
memang nampak CELAKA la kan dengan rambut gitu.Taiko 

Kawan saya sorang ni , si Miza lagi ler..HAHAHA.macam bangang je buat kat dada.Nak tengok nak tengok gambaq tak.Xpelah, xboleh xbole...satg marah dek orang.Wahahaha.Tapi nak tunjuk jugak.! Sial..

Miza with her tatoo.cool right walaupun pelesuu..

Lama kot kami lepak kedai Tatoo ni.Dekat sejam jugak.Tapi saya tengok ramai kot Minah minah arab had buat tatoo ni.Hehe...Ha tengok, had mai dari Arab pun buat ini plak kami had dok Kelantan.Tau.!!!


Then bila semua dah berpuas hati dengan tatoo masing-masing kami terus pergi ke GSC.nak menengok TRANSFORMER 3D punya.Mak haih mahal giler.RM17 henget tiket tapi berbaloi baloi.Crita dia memang puas hati tapi awek dalam cite tu xsyok.Xcantik sangat.BAHAHA.boleh plak memilih macam tu kan.!!

Sebelum masok dalam pawagam, kami sempat lagi bergambaq.Gile jammed kot, sebb seumur hidup saya inilah 1st time saya bergamba depan GSC.BAHAHA.memang nampak macam jakun kan.Peh sengal.ni semua UDIN nyer keje.konon nak ada kenangan.


Miza take dis picture, so then she not here.

Dush dush dush gado gado dalam Transformers tu , maka cerite pun tamat.Memang berbaloi baloi sangat .Tengok plak dala 3D pulak.Memang trip kami berbaloi baloi walaupun cazen saya tido kat tepi.Mayb kami letih kot.Habis je filem , kami terus lepak Subaidah Sungai 2, bersebelah Tesco.Kami pekena nasi lemak subaidah had harga RM10 sepinggan.Ayam besaq gedabak.Bolehla..so so je rasa dia.Hehe.

Lepas dah kenyang sume, layan facebook guna blackberry, kami pun bertolak balik ke Kota Bharu.Lebih kurang kol 1 kami bertolak balik ke KB.sangat penat.sume tido..zzzz..tengok tengok dah sampai KB around 6 am.memang letih tapi kami puas.



NotaKaki : Tiada yang lebih puas selain dapat bersama BFF.Saya sayang BFF saya.Nanti kita buat gila gila di Bandung plak yer

No comments: