Friday, August 12, 2011

Kisah Bedah dan Apaknya




Kisah berlaku setelah bapak Bedah pulang dari Mall...



Bapak : Bedah , mai sini sat.Bapak nak tunjuk sesuatu ni.

Bedah : Ya bapak , ada apa..?

Bapak : Mai masuk dalam bilik pastu tolong tutup semua tirai tingkap.

Bedah : Apa???!!! ( isk? bapak aku ni? lain macam jer )

Bapak : Dengar tak bapak kata...

Bedah : Ya Bapak, Bedah dengar...cuma Bedah tak percaya apa yang bapak kata ni.

Bapak : Betull..Bapak suruh hang masuk dlam bilik pastu tutup semua tingkap.

Bedah pun dengan ragu - ragu tu, dia ikut jugak la apa yang bapak dia suruh.Sambil tu dok pikir gak laa..apa la bapak dia nak buat, dah la berdua je kat rumah.

Bapak : Okeh..mai duduk sebelah bapak.Heh?..heh..

Bedah : Eh!!bapak, Bedah kena keluar dari bilik ni.Sat lagi mak balik..abis la...

Bapak : Tak payah risau..mai duduk sini cepat!! Jangan bagi bapak berkasar.

Bedah pun terpaksa la duduk jugak...hati dia takleh cakap apa da..berdebar giler ahh..Dalam kepala dok terbayang jadi apa la nanti kat dia.

Bapak : Cantikkkk!! Yihaaa.Astalavista bebeh.Okej mai masuk dalam selimut bapak plak.

Bedah : Apa...???!!!

Bapak : Masuk la cepat,!!! Dok cakapa banyak pulak.Bapak ikat mulut tu karang aaa....

Bedah : Bapak..Bedah takut la..( nak nangis )

Bapak : Bedah , tengok ni..

Bedah tak sanggup nak tengok...dia pejamkan mata.Dia tahu, bapak dia dok buang tebiat.Bapak dia dah gila .Kiranya bapak dia tunjuk tu konon-konon nak intro dulu ler tu.Tapi dalam hati teringin gak la nak tengok.Dia pun bukak la mata sikit.

Bapak : Cantik tak jam G-Shock baru bapak ni.Dia ader cahaya bila gelap ( glow in the dark ).Mahal ini!! Dah, pegi keluar....

Bedah : WTF !!! 


Ni la kot jam had Apak Bedah nak show dekat Bedah.Seramm wohhhhh


NotaKaki : BEDAH SEDO.!! AYAH DIA PUN SEDO UGOP.!!

8 comments:

MATA HITAM said...

gile la mula2 igt ap la yg nk ditunjukkan sangat 2...sekali tengok jam g shock je rupa nye.....hahahhah kelakar giler...

cik siti said...

penah dgr cte ni.. kuajaqqq kann..

peachippo said...

sian bedah dah gugup...
hahhahahaaa..
bapak pom besor2 pakai jam lampu2 agi :P

najmi_paddy said...

cetttttt... mati mati ak ingt akn jadi sesuatu kt se bedah nihhh....

sekali jam daaaaa!!!

* MissYaniAbdullah aka KukuBesiPenumbuk ** said...

@MATA HITAM

Hahaha..bapak sengal gile..kalau saya jadi bedah pun cuak jugak la

* MissYaniAbdullah aka KukuBesiPenumbuk ** said...

@cik siti

kan..memang kuang jaq...ingat la si bedah dah nak kenal rogol dgn bapak dia dah..wahahhaa

* MissYaniAbdullah aka KukuBesiPenumbuk ** said...

@peachippo

ni bapak zaman muda xpenah pakai jam yg ada lampu la kot..hehee

* MissYaniAbdullah aka KukuBesiPenumbuk ** said...

@najmi_paddy

tula pasal..saya pun ingat bapak dia nak rogol si bedah..apak o apak