Thursday, September 22, 2011

EH BABI PINK ... KAU INDAH .



eh tadi aku bergaduh dengan pekerja aku.Peh dia tengking aku der.! welaweh xder adab betul.makcik ni memang kurang ajar , tapi aku mengalah la bengong sebab aku masih boleh bersabar.argh makcik ni  sedap anak tekak je tenking wa.!! wa pun punya perasaan la makcik.


Balik dari kerja, macam biasa aku mengantuk.Memang aku secara ransangan akan mengantuk je bila tepat jam 4.60 petang.Eh bebe ittew msg ittew lerw, tanya ittew dok buat apa, arghh ittew bagitau ittew nak tido pastu dia nak kejut ittew kol 7..aumm ittew sayang bebe ittew... ( kau caya ke aku cakap macam ni dengan FF , urmm xder maknanya , salam babi pink r nak suh aku cakap mcm ni , HAHHAHAAHA ).


weh, babi pink masok dalam mimpi aku,Kau tahu babi pink dalam mimpi aku tu cumel giler.Kalau babi pink kat luar haram jadah huduh wey , tapi babi pink dalam mimpi aku ni memang terbaik dowh.siap nasihat orang.berceramah bagai macam ahli falsafah.! pergi mampus ar kau babi pink.kau xpayah nak berceramah dengan aku, ini xkena itu xkena , lagipun susah susah anak tekak je dok berceramah sebb aku xder telingga nak dengar, sebabnya kau babi pink,BABI PINK HARAM OKEH. >,<


eh ada orang terasa la terrr... zzzz!



Ha ni r  babi pink yang muncul dalam mimpi wa.!! 

eh makcik, ( makcik ni call wa ) .. makcik xnak gaduh dgn yani tapi makcik bla bla bla bla..hadehhh makcik ni , makcikkk kutir kan...!!! aum aum..


okelah makcik,oklah babi pink.! malas nak layan.


nak hisap ganja ni.stok baru dapat.eleh babi pink nak lattew ..tahu babi pink nak tapi malu kan.! xpadan dgn hidung kembang tapi malu., alah kau 2 kali 5 je dengan .........................??


to be continue.



okebai.!!


NotaKaki : eh baby pink , salam jari tengah.






No comments: