Friday, October 28, 2011

PENGURUSAN BOLASEPAK KELANTAN DIPUJI.. :) , TAHNIAH






Hanya senyuman yang mampu di ungkapkan.Pujian yang diberikan oleh salah seorang pencinta bolasepak negara terhadap pengurusan bola sepak Kelantan, KAFA menunjukkan bahawa kita mendapat perhatian dari seluruh peminat bola di Malaysia.

" KELANTAN ADALAH CONTOH KELAB BOLA SEPAK TERBAIK DI MALAYSIA,SISTEM DORANG MEMANG BGOS ! BILA LA SELANGOR NAK JADI MACAM NIE ? =( "

Kata pujian itu sebenarnya harus di berikan kepad Tan Sri Annuar Musa serta pengurusan KAFA yang lain yang menjalankan tugas dengan baik sekali sehingga mampu membawa Kelantan menjadi sebuah gergasi bolasepak terunggul di Malaysia.Pengurusan yang diketui oleh Tan Sri Annuar Musa adalah sangat dipuji dan sebenarnya Tan Sri Annuar Musa layak digelarkan Bapa Pembangunan Bola Sepak Kelantan.Banyak jasa beliau dalam usaha memajukan sukan bolasepak Kelantan.

Tapi tidak lupa juga kepada penyokong Kelantan yang sentiasa menyokong The Red Warriors tidak kira menang atau kalah.Sokongan anda memang sokongan berzaman.! Tahniah kepada para penyokong Kelantan.

Sekali lagi tahniah kepada semua dan terima kasih kepada Tan Sri Annuar Musa dan semua pengurusan Kafa yang telah banyak membangunkan bolasepak Kelantan.Sekalung tahniah dan pujian diberikan.



No comments: