Wednesday, May 26, 2010

- - - ( ~_ ^ ) - - -

kadang² kita terpaksa menjaga hati seorang sahabat
tanpa kita mempedulikan perasaan hati kita sendiri..
hati kita menangis tiada siapa yang tahu...
kadang² hidup ni tidak adil & kita perlu berkorban untuk seorang yang bergelar SAHABAT

8 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

hah betul tu...kadang2 kite bersusah jaga hati or lain sampai ati sendiri pun tak tejaga..bile tak dihargai sakit rasanya..

MademoiselleEras said...

Tu la pasal!

shaa bonitaa said...

certain perkara boleh kite brkorban untk die...tp ade jgk certain prkara yg xboleh kasi can...heeee~~ (bg saya la )

* MissYaniAbdullah * said...

hawa : mmg kan hawa..hidup ni sangat complicated

* MissYaniAbdullah * said...

mademoiselleEras :

kan kan kan..
menci bila kita je nak kena jaga hati org..
menyampah

* MissYaniAbdullah * said...

sha bonitaa

ye betul2..

tp kebanyakkan hidup memerlukan pengorbanan

Cik Norfa said...

tapi jgn terlalu berkorban utk org lain..sebab satu hari nanti kita akan merasa bosan hidup seperti itu...

Nur Hawa Mohd Zin said...

tu lah...huhu..nak wat camne...hdup msti diteruskan