Monday, May 24, 2010

lembu pun pandai tgk tv tau...????

hohoho..bila dah kaya..mcm2 leh buat kan...prabih duit pun depa sanggup no..pasai apa , pasai depa ada duit banyak..depa xtau nak guna lagumana duit tu..haih....sungguh bertuah depa ni..

ni nak habak mai ada seorang perternak lembu yg berjaya di rusia oke ( ishhh jgn gelak ni crita betoi2..dak haih cheq xmain2 )..depa ni dok plera lembu ..xmain haih sekoq 2...puluh2 ekoq..depa siap bg TV LCD kat lembu2 depa...suh tgk crita la kot lembu depe boring dok malangut makan rumput ja..sungguh bertuah lembu2 ni sumer..dpt tgk tv...kat mesia mana ada semua ni..depa letak tv ni sebb depa percaya leh merancang pertumbuhan pengeluaran susu..haihh...lembu susu ni..booooohhhhhh! lagu tu kali haih bakali dok bunyi...

tu diah lembu dlm pix ni semua depa ngan bangga nya ada tv..xleh klahi sama depa sebb semua leh tgk..
Align Center

so pada penternak lembu di mesia boleh mencontohi depa ni.walaupun lau kita dok kelih mcm xmasuk akai tp inilah kenyataan depa..huhuh...

4 comments:

sue said...

huh! dyorg ptut letak set karaoke...haha~~

Mrs Infinity said...

salam...wah majunya lembu2 di rusia...cita apa agaknya depa pasang noh??

terernya cik yanie speaking kedah no...terkagum lak noorfa..

* MissYaniAbdullah * said...

sue :

nak karok lagu apa..
cek mek molep ker billy jean

* MissYaniAbdullah * said...

mrs infinity

dorang tgk cita la su padora...

haaa...

terer hapa sis, hancuss..
bole ckp sikit2 jer sebb dulu dok kat penang 3 tahun...hehee