Tuesday, May 11, 2010

sapa nak duit free

tadaa..
weii duit sapa yg dok bersepah atas meja missyani ni~
welaweii xmo duit ka!!
alamak rezeki rezeki~ah lan wasalam..

ni bukan iklan yup~!
bukan log in fb dapat seratus ..no no no!

ngeh2..
xdak2..
sebenarnya td duit bersepah ni duit company!
RM16k ada dengan missyani!
kenapa banyak sgt~!
sebb inila kije missyani oke~!
everyday kira duit~!

uwaa..
sumer org tanya kenapa missyani xjadi
pereka bentuk dalaman( interior architecture )..
ermm...dah jadi apa..
jadi 3d marker jep~!
buat secara persendirian xder under mana2 company~
sapa nak khidmat sy leh emel jep~!
selalunya my cazen yg ambik Landscape Architecture~!
sy ada tanggungjawab pada ibu sy~!
xdak org nak teman if i keje ke el lumpo~!
so grab je apa jua kerja janji halal~!!

ari2 missyani kena jaga 2buah company~
means 2 akauan la~!
ala duit setakat RM30 k lau diikat2 sikit jep~!
wahahahah

tp syok lau dpt duit banyak2..~!
tp beli voksegan~!
ngeh2
insyaallah sikit masa lagi saya akan mendapatkan sebijik voksagen~!


so pada u alls , missyani nak belanja ari ni oke~!

belanja angin jep~!
ngeh2~~

-
-
-
-

pat2 siku lipat sudah lipat silala komen!!

10 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

uit..hati2 skunk banyak penyamum ni bukan ali baba ngan 40 penyamun tau...heheh

✿nenek moden✿ said...

uih..banyak benar tu kak..
huhu..

missyaniabdullah said...

heheh~
hawa~!
alamak kenala saya~!
kita tgk siapa yang kena~!!

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheh..tak pe...t leh blanja ye...hehehe

missyaniabdullah said...

hawa :

bole2...nanti kita belanja awk yup

missyaniabdullah said...

✿nenek moden✿

nanti akak bg kat nenek moden buat beli ubat sakit lutut oke~!!

Colourful life said...

bayaknya duit..hehehe

missyaniabdullah said...

Colourful life

duit opis~!
lau duit sy sy belanja kamu oke~!

pakcik rock said...

nak nak nak nak!!!!! nakkkkk!!!! kehkehkeh..

missyaniabdullah said...

pakcik rock
nak ke pakcik,
kena usaha la.
lau xusaha xdapt la