Saturday, June 12, 2010

ada sarkas la kali ni...hebat gilerr!!

korang penah p funfair x...dah lama rasa funfair xdak kan...dulu zaman sy kecik2 slalu dok p sebb abah saya very the sporting person lau bab2 cm ni...lau p funfair mesti masuk rumah antu & tgk godzilla..bayangkan masa tu budak disogokkan ngan gozilla..padahal pakai custom godzilla..kami dok hengat la godzilla betul..xbaik tau abg funfair tipu kami...hahaa...mesti korang pun sama kan..?

haha..kali ni sy nak tunjuk pix yg ajaib skali..hebat betul abg kam kita ni..kemain lagi jalan atas tali no..dah macam ahli gimnastik..kuang kuang...gila aku nak tergelak tgk abg kam ni...berapa tahun la tuan dia dok ajaq kan...siap bawak anak tiri lagi tuh...

* abg kam xgayat ka...aduhaii lau teman udah lama pening-pening lalat ***

missyani : lu mmg terbaek dari ladang la abg kam...

6 comments:

itan said...

ohoho~ hebat2..nak latih kucing pulok lepas ni.:P

* MissYaniAbdullah * said...

itan :

hahha...ala kucing biasa sgt...

try ayam plak..kikiki

Zack Zaifull said...

hahaha!!! betul ke ni??

* MissYaniAbdullah * said...

zack :

betul la..depan mata kan tu..kikiki

mr kay said...

haha ingatkan sape la abang kam..huhu

* MissYaniAbdullah * said...

mr kay :

haha...
name glamer encik kambing..
wkakakakaaa