Saturday, June 12, 2010

sexxyyynya dia pakai!!! sukala saya...

korang suka x shopping selipar kan..ala gerenti potong jari la lau xsuka..dr dok raban pakai heel pakai baek pakai selipar jer..nampak sweet kan..lau saya mmg pakai selipar lebih pantas saya bergerak seiring dengan kecanggihan dunia teknologi skung ni...aikk sudah² sila abaikan kesewelan saya ini...!! jangan marah yer pak !!!

oke agak² korang kat VINCCI , STEP , CARLO RINO or AL-IKHSAN ada x selipar mcm ni..lau ada bak sini daku mau mengorder n jual kat belog kura² daku..!! wakaakka..saya gerenti akan laris mcm video aril paterpan...sungguh dramatik oke..!!

oke x bang.....!!!!!

hahahah sgt dasyat oke!! lau saya mestila nak pakai..nampak seksi sikit kaki yg sedia mexxi ni...oke la tue..dari dok mexxi kat bahagian yg xsepatutnya...cun !!! 5 *..mmg terbaek dr ladang jugakkk!!!
pat² siku lipat sudah lipat harap komen!!


11 comments:

senandung semalam said...

unik nye ksut 2...nk 1.......

* MissYaniAbdullah * said...

senandung semalam :

u nak 1 jer..
i nak 2...
pink + black..
black so sexy maaa

Mrs Infinity said...

salam...cantiknye selipar ni..sexy siot..

nisa said...

memang seksi sandal nih..aww!

eik`S noName said...

owh,, ingtkan ape td tgk tajuk....rupenye hasil creative...tp kan lebih baik slipar pakai gni dri org pakai kan...

♥SYAFIQAH ♥ said...

unik gile nie :))

* MissYaniAbdullah * said...

Mr Infinity :

salam...

mmg cntik + sexy...
agaknya pak lebai tgk terbeliak x mata dia..kikikiki

* MissYaniAbdullah * said...

nisa :

hahaha...
cumel kan...
merah lagi..
merah is sexyy!!

* MissYaniAbdullah * said...

eiks no name :

tau xper..
better sexy kat kaki dri dok tunjuk had len...
hehe..
lau awek u paki sanggup x...!!

* MissYaniAbdullah * said...

shafiqah :

jom pakat beli sorang 1

alinac lover said...

ecece~ nk satu la...hehhee