Saturday, July 24, 2010

arggghh seram bila kapal terbang silap landing beb!!

Photobucket

hangpa tgk la lau hangpa dok dalam situasi lagu ni!
hadow² lau cheq ada tyme ni maunya cheq dok bertawakal saja!!
baca doa banyak².
seram weiihh lau kena kita!!

sikit je lagi tu nak landing!
mayb kapal ni ada masalah!!
mesti cuak org dalam kapal tu!
siyes weihh.ketaq lutuq doh!!

12 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

mak aiii...biaq betui..bahaya nya...teringt airport kat sebelah pantai kat overseas...ngah mandi2 kapal terbang nak landing...pergh!!

sweetsal said...

kt mana tu cheq..habaq mai kt kita..betui2 dia nak landing celah mana haa..ish2 betui2 seram sejuk aish...

eik`S noName said...

xpe...elak aje....wakakakaka...

Zack Zaifull said...

ye ke tak ni?

* MissYaniAbdullah * said...

nur hawa :

betul la...
seram kan...mmg cuak la lau jadi lagu ni..
mati katak nampaknya

* MissYaniAbdullah * said...

sweetsal :

cheq xtau..
oberse kot...lau landing kat jalan raya mmg dam r..
hehe..
xsempat nak selamatkan..
silap ari bulan pala xder

* MissYaniAbdullah * said...

eiks no name :

ha elak la lau bole elak

* MissYaniAbdullah * said...

zack :

betul la cheq

Cik Bucken said...

sape lah pilot yg bertauliah sangat itu..

* MissYaniAbdullah * said...

cik buchen :

kadang2 pilot dah pro tp keadaan pesawat yg ada masalah teknikal..

sy penah naik flight from kl ke pulau bali indonesia..
masa tu hujan..hbs langgar awan..tuhan je yg tahu masa tu..
bergegar awan..

M a W a D D a H said...

hope dapat pilot yg profesional...

* MissYaniAbdullah * said...

mawaddah :

mmg dorang pro..tp kadang2 masalah dtg xdidduga kan