Tuesday, July 20, 2010

hangpa berani hangpa buat lagu nih!!! hangpa ingat hangpa org kaya hangpa je boleh buat..dak haihh cheq bole buat boleh lagutu

oh fence~! 
cntik kan lau boh pagaq² yg kelasss & pelik dr org len!
kalo kelas² datuk² , mak incik² ni sumer pagar tekan remote.
tett bukaq sendiri..jenuh la nak beli betery..xpa bettery beli atas Mydin suda!!
hahah  ^______^
hala depa kena jaga status depa!
huihh tgk luaq dah meriah masuk dalam lagila meriah no!! lagu tu baru ada kelaih!!

skung ni makin pelik makin la dapat perhatian no...!
pelik xpe janji dpt perhatian!! ada aku kesah!!
hahaha....~!

oke 1- pagaq bulat ² cm tayaq beskel..

Photobucket

ha tgk hangpa semua berani ko boh pagaq rumah hangpa lagu ni!
tp mana nak cr benda bulat² nih..
kedai besi buruk kot!!
hahaha

2- pagaq kaler

Photobucket
wah ini idea bgs punya~!!
terbaek dr ladang beb! cheq suko!!
yg mana ada anak² keciq tu xsoh dok risau lau lepas depa dah x contengkan kat dinding kan!!
tp malang bg pencuri .... silap ari tu tercucuk ngan mata kaler!
opsss bontotku!! ngeh²

3- pagaq beskel

Photobucket

nah ambik ko!
pagaq je dgn basikal had dah xpakai..jimat!!
bole je lau kreatip kan!!
dr dok buang jadi besi buruq baik jadi pagaq!!
maju sungguh dunia skung nih!!!

5- juara carta
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jeng²
-
-
-
-
 pagaq coli
hahahahhaa
Photobucket

pilih pilih..
kira longgok ni ha..pilih pilih..barang baek nih..
pink ada..merah ada..hitam ada..putih ada...kuning ada...pilih²
hadoii awat bebai ni dok sidai keliling pagaq..
pesta coli kan!!
pagaq ni mmg terbaek ni!
beli banyak² kat tesco or giant pastu sidai!!

ani angkat joli hujan dan turun...ahahaha

17 comments:

ciknamr said...

hahhaha lawak gile yg last skali.. plg cool yang bulat2..
abesz aar sume gurls x pkai coli..
ooopsss terlbey sudeyh..
hahha :D

belalang hijau said...

amboih hang...
tibai laghat kedah pekat noh...
Belalang minat betoi pagaq yg last skali tuh...
wakaka...

* MissYaniAbdullah * said...

ciknamr :

hahah...tu la pasal..berderet mcm2 kaler adoww...
hahahah

* MissYaniAbdullah * said...

belalang..
besa la cheq.
cheq dulu dok penang 3 taun..
cheq pulun jer..betoi salah cheq dak peduli..
hahha..
hang memang..aku tabuk3 kang..
sememeh hang..hahaha

Izan Ishak said...

hahaha...yg last tu dah kes macam lelaki yg suka kumpul coli jiran2 dia je. pastu pi sangkut plalk banyak2 kat pagar...huhu

emieysandra said...

haha..lawak r, begitu kreatif ea, yang tang pagar last sekali tu xtahan,,

~_^

* MissYaniAbdullah * said...

izan :

aa kan..mesti si lelaki sanggap entah apa2..
meroyam xpasai2..sebb tu jadi lagu tu..
xkan pompuan nak letak ikut dan kan..
ishh..kita yg pompuan ni nak beli benda alah ni pun pikir 2, 3 kali lau kaunter laki yg jaga..ni kan plak nak pamer suka2 hati jer..hahaha

tiha said...

haha..pagar coli...memang smart r....kreatip tahap gaban punya..hahah^__^

* MissYaniAbdullah * said...

emisandra

aihh nama dah cm sandra bullock..
kikiki adik beradik mak len pak sama ka..hahaha

tula kreatip kan..
leh r pasni buat dalam bandar..
gerenti masuk metro muka depan..
sure nya..kan kan kan

* MissYaniAbdullah * said...

tiha ;

tau xper..
kreatip2 benda had bukan2 ni boleh merosakkan jugak..
tp lawakkk..
hahahahah

azremy said...

fuh,pagaq coli tu baguih,org nk masuk grenti xjadi,pengsan bau ,,ha ha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

haha..mcam2...

eh ada ka orang utagha panggil taya, tayaq???

cheq org mn ni?? hihi..

* MissYaniAbdullah * said...

azremy :

baguih la sgt depe org laki mmg suka...

* MissYaniAbdullah * said...

gadis kg separa bandar..

ade haih..

M a W a D D a H said...

hahahaha..mesti pagar coli yg jadi pilihan..tapi sekejap je tu leh wat pagar macam tu..sebab nati ade org curi nati..hahaha

* MissYaniAbdullah * said...

mawaddah

betul tu sebb apa nanti org laki had curi p bg kat bomoh..hahaha..
jgn main2 bab2 barang tecik ni,,
bahaya..so syg plz berhati2 la bila nak sidai pakaian nih okeh

bact said...

tudia aih..pekat noe loghat hg..
sedap ja dgq..
hahaha