Friday, July 23, 2010

hangpa tau dak Mekdonald tutup sebb uncle MCD kena ligan dengan bang polisss

malasnya cheq nak bangkit pagi nih!! liat sungguh!! lemau sudah badan² cheq!!
semalam hujan  mestilah cheq tidoq xhengat!!! ha ha ha

hangpa semua i olls ada benda menarik nak habak mai..!
pedioh tu ..menarik sgt ka hangpa!! boleh la suam² kuku cheq oiii!!

hangpa tau dak cheq tetiba teringat nak makan MCD la..
awat ni..dok teringat² jer sos dia..awat cheq suka sos MCD ..xsama dengan KFC...!
tp cheq malas la nk p beli!
tolong tolong ada sesiapa yang baek hati..tolong deliverykan untk cheq~
cheq kena p bandar KB la gamaknya ni! nak kol lagi la malas nak berckp ngan operator dia!!
rumah cheq ker KB lebih kurang 20minit jer!! habes lagu mana tu hangpa weii

tp cheq tiba² sensitip bila mana cheq dapat tahu..
tahu apa..
ni tgh sob sob sob..
-
-
-
-
-
-
--
-
-
Photobucket

adehh mcm ner ni hangpa..uncle MCD dah kena tangkap..
mcm ner..MCD still on lagi cheq..
risau kot² lepaih ni cheq xdpt makan MCD..meroyan la cheq !!
hahahaa

jgn mara no..!!!

12 comments:

♥PrinCeSs KellY Eun♥ said...

ngahahahaa....kesian dah kena tngkap..dya buat salah apa tuh...mihihi

azuan said...

hahha..
aku x brape suka mcd..
kfc lagi best ekeke..

cik shabah said...

ouh...sudah lama aku tak pekena mcD!*sambil telan ayaq liuq*

an.afiqah said...

baru jee nak makan GCB T____T

HAHA !

* MissYaniAbdullah * said...

princess kelly eun

hahha..ntahla kenapa sampai boleh kena tangkap..
mayb burger dia dah xsedap..
muahamuahaa

* MissYaniAbdullah * said...

azuan :

sos mcd aku rasa lagi sedap..
tp kfc best gakkk

* MissYaniAbdullah * said...

cik shabah :

grrrrhh aku tetiba nak makan ni..
mengidam k woiikk

* MissYaniAbdullah * said...

an afiqah :

caitt xbaek menunjukkan kat org2 yang mengidam

Cik Bucken said...

criminalllll ghopenye die nih..ehehehe=P

zee said...

hahahahahahahaha
lawak!

* MissYaniAbdullah * said...

CIK BUCHEN :

WAKAKAKA..LAWAK KAN..
JAHAT GHUPANYA...

* MissYaniAbdullah * said...

ZEE

AIII GELAK SAKAN NOOOO