Friday, July 23, 2010

perhatian kepada semua cikgu cikgi di malaysia...!!!

hangpa lau nak tahu dulu b4 cheq menerjunkan diri kat USM dalam bidang
hiasan dalaman atau Interior Designer cheq dapat interview UPSI cos
Psikologi Sukan~!

cheq p interview bekal reket yang cheq beli kat mall..harge RM7 sahaja..hahha
teruk sungguh cheq rasa saat tu!! dan lau hangpa nak tahu kat UPSI la cheq jumpa ngan sangkurakura tu..
tp malang bau wangi , cheq xdapat UPSI tp sangkurakura dapat!!
tp xper at least cheq buleh belajaq kat USM..skung nak masuk kat USM payah tau!!
pointer kena 3.00 ++..hehe..byk keistemawaan dok belajaq bawah UNIVERSITI APEX..

b4 habes belajar budak² batch yg masuk tahun 2006 dapat elaun praktikal..
tp ikut bape lama praktikal..cam cheq 3 bulan cheq dapat free-free RM2100..
lau skool len buat praktikal 2bulan dapat RM1400..lumayan kan!
budak² junior cheq lepah pada tu xdpt..hahah..kesian deloooo..

Photobucket


haha hangpa tgk la sumer..cheq nak tergelak guling² dah...awatla funny sungguh cikgu ni...
hadow² lau cheq jadi student cikgu ni mesti dah cheq xleh terima kenyataan..tergelak² sampai kuaq ayaq mata! xtahan²..

tolongla cikgu² kat luaq sana jgn buat lawak laguni..kot yer pun hangpa yang jadi cikgu ni xdak ruler plzz la jgn membuat lawak antara bilik darjah...!! cikgu Murni pasti gelak sakan nih!!

hahaha....

8 comments:

along seha said...

ape la sengal cikgu ni... :))

echah mashuri said...

bestnya kalo dpt jd cikgu..
kalo da dpt tmuduga ase da bsyukr dh..hik

* MissYaniAbdullah * said...

along seha :

cikgu ni buang tabiat

* MissYaniAbdullah * said...

echah mashuri

tula..lau dapat interview mayb dah mengajar kat sabah sarawak dah..hehehe
tp bersyukr dengan apa yg diberi

Norgadis Labuan said...

Elaun guru dah diturunkan... nak beli pembaris pun kena berkira tu hehehe...

* MissYaniAbdullah * said...

Norgadis Labuan :

lol dah kena potong ker..
cian la plak denga..
xperla guna had mana ada je la..
hehe

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha.. sempoi giler cikgu ni.. hahahaha.. adeh2.. ni bukan takat guling2 gelak dah.. siap putus urat perut sbb gelak.. adoi2..

* MissYaniAbdullah * said...

asada..

melampau ko lau putus urat perut ni..
hahaha..tp nila hangpa nk tahu guru cemerlang gemilang dan terbilang..
mana ada cikgu lain buat..
boleh menang anugerah guru terbaek