Thursday, August 5, 2010

ADA HADIAH UNTUK DIMENANGI...CEPAT WEIHH!!

salam korang!!

ee korang rasa nak bg hadiah lagi!
wah banyak harta..
bukan haih..
xder banyak harta pun!
cuma da rezeki lebih!
oke²..
jeng²

hadiahnya biasa² je!!
10 keping foot detox!
aa mmg biasa je kan!
ermm org nak bg free!!
sapa yg tolak rezeki mmg rugi!!
tgk sambutan cam ner..lau ramai join
aku akn pilih 2, 3 org...mayb!!!
CONTES KAKIKUSIHAT

oke korang just tulih slogan ni jer :
" kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana ............................... "
tok sah dok panjang sgt² ..
perhatian yer ni bukan karangan yg nak dihantar kat cikgu cikgi..

oh wajib untuk 10 peserta akhir hitm itu menawan
slogan yg paling kreatip dan mempunyai unsur² kelakar yg terbaek dr ladang akan di terima!
cepat!!
contest gila tp betul ni hanya untuk 2 hari saja!
hari sabtu aku nak bg pemenang dah!!

oh ya~!
xdak syarat²..
belasah jer!! xder banner nak kena letak kat side bar dah!

tulis kat bawah ni sudah..
xpayah nak link²..

23 comments:

Liyana Lunia said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana "aku dah tak tahan bau kaki aku sendiri. biasa lah kalau toksik dah penuh dalam badan, dia pun keluarkan bau busuk lagi macham"

boleh try byk kali tak? HAHA

MiaSaidin said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana saya nak tidur lena setelah penat bekerja seharian dan saya juga tahu foot detox ni dapat menghilangkan rasa letih selain menyah toksin saja.

Ara Drew said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana "aku tak nak bella asyik cium kaki aku ni..kesian kat dia gigit kukukakiku ini,nnti sakit plak."

anin said...

" kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana sendiku lenguh tidak terkira.. kakiku berat sukar melangkah.. kepalaku pusing tksinku banyak.. alahaiii Foot Detox..tolonglah diriku yang lesu tidak bermaya ini"

No name said...

mesti menarik .. LIyana punya slogan giler klakar n gila2... caya lar...

SAYAP said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana..
"aku nak stabilkan metabolisme badan aku nih..sebab aku rasa organ2 badan aku cam ada masalah..salah 1,salu tencing malam, sampai rasa nak beli pampers dewasa"..

::Kak Sambal:: said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana 'saya nak menyahtoksik dalam badan saya dan inginkan perjalanan darah yang lancar, maklumlah saya adalah working mum, kaki banyak bergerak..

Mr. Asada said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana aku dah naik blur cari wangian nak tenyeh kat kaki bila cagu ni pecah. foot detox ada tertulis 'foot'. aku rasa benda tu untuk kaki. tambahan, hari tu aku hidu dia ada bau perfume. boleh cover sikit kot.

nak bagi idea lain byk2 boleh tak ea?

Cik Yaya said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana tiada benda lain selainnya yang mampu membebaskan toksin-moksin yang tedapat dalam tubuhku ini serta meningkatkan kualiti tidur yang semakin merudum kini..hahaha ok tak. bedal sajaa

Cute MuM said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana aku tak pernah tampal bende alah tue pon...Jadi nak try la keberkesanannye..

Mr. Asada said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana sebelum ni tak pernah lagi tenyeh. kalau bengkak-bengkak, sengal-sengal sapu ngan minyak gamat je. bila ada abang gores dan menang bagitau wujud benda ni, terasa nak cuba jugak.

Liyana Lunia said...

@ASaDa RyutaRo

jelesnyaaaa, lagi panjanggg :(

Unknown said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox sebab nak rasa kesedapan foot detox itu sendiri dikala beliau tertenyeh dikaki aku yang ala-ala kaki bigfoot ni.

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana satu sebab food detox ni dapat free [insyaAllah]. Plus, aku dah tak mampu nak tanggung bayaran utk pedicure since gaji tak dapat dapat lagi ni haa. Alahai. Kasi sini lah nak tempek kat kaki aku. Nak beli pape dah tak mampu ni.

Hehe. Bolehtak? ;Pp

Nida n' Hanafi said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana toksin yang bersarang dalam badanku perlu dinyahkan segera agar badan terus sentiasa cergas dan bertenaga, dengan ini barulah tenaga yang maksimum dapat dikeluarkan, majikan pun pasti girang melihat pekerja ceria sentiasa....

et said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana...."dah nama pon foot detox,tak kan nak tenyeh kat dahi pulak kan? ^^"

HARITH SYAHMI said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana aku amt memerlukan nya supaya kaki aku yang b'saiz big foot dpt d'hlgkn dlm kadar segera.hahaha

Nureen said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana pakwe aku kata kaki aku banyak toksin..ada ke patot..tp kalau dapat ok jugak..hehe..

Unknown said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana "aku skang memang susah nk tido x tau la sebab banyak blogwalking @ memang byk toksin then last time guna detox last week, still itam pekat g.. aishhh memang ternak toksin kot"

tq :)

Melody Iqfa said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana " kakiku tak sanggop pakai botox ".

Melody Iqfa said...

kakiku patut ditenyah dengan foot detox kerana " gune clorox byk kali pon tak hilang lagi toksin dlm badan ni"

nazrah said...

kakiku patut ditenyeh dengan foot detox kerana aku tak sanggup tengok ikan-ikan di spa mati keracunan gara-gara bau + toksin dikakiku wawawawa

Mr. Asada said...

dah ada ke pemenang contest ni?