Friday, August 6, 2010

MAU TANGKAP ULAQ ...?SERAM!

Weihh sapa yg brani nk dok dekat ulaq..
tolongla..
lau haku..selamat ari raya la weih.
xsanggup!
ulaq daun ka, ulaq lidi ka semua haku takut bila namanya pun dah ulaq!!
suhhhhhsuhhh p main jauh²

ni kat negara mana xtau la..
tp tgkkan rupa sendiri mau hengat r babe
ngeh²

oke tuan² & puan².
untuk mengelakkan diri kita di" ngap"
elokkan kita menyediakan payung sebelum hujan..
ohyeahhh lakukan aktiviti penyamaran yer tuan² dan puan adik kakak semua..
ikat tangan ikut suka hati biar sesedap rasa..
xmo ketat² t darah xleh mengalir..

Photobucket

step ke 2:
Photobucket
ha masuk jgan xmasuk yer!
masuk ikut muat yer lau rasa xmuat boleh p gym okeh

step ke3
Photobucket

ha step ke3 plak hangpa kena pastikan bawak kawan no..
xkisah la kak bedah ke, pak mat tempe ka janji org tu mesti kuat perkasa macam Batman dan ultramen..
pegang kaki ikut keselesaan masing²..kekuatan tangan memainkan peranan penting yer!!

 step ke 4
Photobucket
ye adik kakak sila beri  perhatian kerana anda berada di zon merbahaya
ha tu diah!!
ada pun...
eh eh ulaq mmg takut ngan api ek..
selebar je dia nih kan..ulaq pun steady jer..sempo habes
aksi ni sgt merbahaya..tolongla jgn contohi benda² yg xmasuk akai nih

step ke 5
Photobucket
banyaknya telur engko puan ulaq..
mesti ko xda dara dah kan..berteluq banyak..ngeh²

step ke 6
Photobucket
oke dah berjaya..
jom balik..!!
haha

so korang janganla dok ikut plak..
biar org yg betul² terer dok buat semua nih..
ingatla org yg tersayang...!!

tp sedikit tersekima..
org cm dalam gamba tu mmg jenis yg xtakut pada mati..
yer ajal maut di tangan Tuhan tp lau dah ajal depan mata lambat cepat go la tue.

sila jgn buat dirumah!!



12 comments:

naz said...

selamba je dia haha

* MissYaniAbdullah * said...

@naz

tau xper naz..
mcm chengat dunia..
xtakut mati plak..
hhehe

[z@ck] said...

humangaiiih..besaq gila

zaza said...

tu diaa... terer sungguh... meremang bulu roma ceq tengok.. hehe ;)

Nur Hawa Mohd Zin said...

pergh!!!! giler ar mamat tu...masuk lubang ular tu...haiyooo

ketingting said...

adoiiiiii~
tolong la
sangat sangat geli, trauma, merenyam suma ada bila cakap pasal ular, ni kan pulak nak tangkap. mintak dijauhkan la. huhu!

| A N A K A H M A D | said...

i tgok gambar ular pn dah geli geleman. kalau nk pi tangkap i terus pengsan kot. hahaha

* MissYaniAbdullah * said...

@[z@ck]

tudioh no..
hang jgn takut nanti aku pun takut sama..
hahhaha

* MissYaniAbdullah * said...

@zaza

ish3..ceq lagi la no..
sampai habes bulu ketiaq cheq dok tegak berdiri..

* MissYaniAbdullah * said...

@Nur Hawa Mohd Zin

awe lau diberi kesempatan awe nak x masuk lyubang ulaq ni..

* MissYaniAbdullah * said...

@ketingting

iish2..
sampai begitu sakali trauma yer..
habes ulaq plastik tu takut dak..
lau sy takut tu x tp gelimat..
hahaa..

* MissYaniAbdullah * said...

@| A N A K A H M A D |

tula kan...
semua org takut ulaq...
xder siapa terkecuali..
biasalah kita ni perempuan ..mmg sifat kita cm ni ...