Wednesday, August 4, 2010

ORANG TERKECIL DI DUNIA

Khagendra Thapa Magar (dilahirkan Oktober 1991), anak lelaki Rup Bahadur dan Maya Dhana Thapa Magar, ialah lelaki paling rendah di dunia, berukuran 0.56 m (1 kaki 10 dalam).Kini Magar hanya mencapai berat 5.5 kilogram sahaja

* comel gila * keciknya dok dalam beg* bole bawa p shopping dia ni kan *

* rantai itu lebih besar drnya..hehehe*

* sama tinggi ngan coke * so leh bayangkan ketinggian dia yg sebenarnya kan *

13 comments:

Amri Rani said...

Malam ni sy xtinggi @ rendah..
tp paling slow coz bw KAPCHAI..hihi

nEa FleriDa said...

alala.. kecik je.. cumel!

dak eina (◕‿◕) said...

senang nk bwk pegi mana2... ;)

comel jek..

Ryan Valentine said...

cute!
ciptaan tuhan memang indah..

* MissYaniAbdullah * said...

@Amri Rani

lol patutla lambat sampai belog sy..
rupanya naek kapcai..
tayar pancit k..
hahhaa

* MissYaniAbdullah * said...

@nEa FleriDa

aa kan sungguh comel

* MissYaniAbdullah * said...

@dak eina (◕‿◕)

tau xper..
boh dalam beg je dah bole p mana2..hehe..

* MissYaniAbdullah * said...

@Ryan Valentine

comel kan...
inila anugerah tuhan yg tak ternilai

Cylia Chel said...

kalau bwk g shopping nih..kejap je lesap...kecik sgt..

* MissYaniAbdullah * said...

@Cylia Chel

hahah beb letakkan je dalam beg..
lau penat dok bawa beg tu..
letak dalam troli..
hahhaa

Achu said...

Chumil sangat =')

* MissYaniAbdullah * said...

@Achu

mmg pun..
sangat cumel

:))

Umar Faruq said...

wah3,. umur dye same ngn gua beb !!