Friday, November 12, 2010

205 : MEKS MENGIDAM LAGI..kali ni apakah pulek..!!!

salam malam jumaat semua.
xoxoxoxo

meks mengidam lagi.
pasaipa ni meks mengidam lagi nie.
adehh 
bagaimana meks nak mengatasi masalah kemengidaman meks ni!
huh!!
tolong tolong tolong

kali ni meks mengidam jagung bakaq cek oii
perghh sedapnya..
tgk bawah ni
-
-
-
v

tapi ni malam.
mana nak cari.

ada,
tp jauh sikit dr rumah meks.
masalahnya.
buka lagi ker gerai tu
confirm tutup der.
makcik pun nak rehat kat rumah tgk crita CHAPALRELA

adehhh...
tolong tolong tolong.
mengidam lagi nih..

ayat xleh blah dah ni
sedapnya kalo boh mayo or marjerin banyak-banyak
kena plak jagung tu isi manis.

ha sudah meks kali ni.

tidakkkkkkkkkkkkkk!!!!

dush meks pengsan xsedaq diri dah!!!

NOTA KAKI : khas utk awk, bule x nanti awk free awk bawa kita pergi makan jagung bakaq.kita teringin.boleh kan awk.!! lau awk bz xper, kita faham.kita leh tunggu awk.kalo awk xbz la kita ckp.kita xmo makan sorang.kita nak makan dengan awk.sedap bila makan sama-sama.sukes!!! bole kan awk..?

6 comments:

♥ Princess ♥ said...

cedapnya..........nyum nyum...

NARDtheNERD said...

uikss.
sedapp nyaa.
:))

* MissYaniAbdullah * said...

@♥ Princess ♥

tula pasal..sedap kan..
meleleh plak dah haih

* MissYaniAbdullah * said...

@NARDtheNERD

hoohoh tgk mcam dah sedap kan..
xrasa lagi tu..
:)))

cik iman said...

uumaakkaiihh!!yummynye nampak jagung bakar tu...")

* MissYaniAbdullah * said...

@cik iman


mmg nampak2 gemuk jer isi dia kan awk..mesti manis
ee lapaq tau...