Friday, November 12, 2010

204 DUNIA CUBA LAGI MEMPERSEDAKAN AGAMA KITA...ALLAHUAKHBAR..SUBHANAALLAH...!! :(

salam semua.Yeah ari ni jumaat noh.Meks dah cuti.Lambat sikit update sebb meks buek kije rumah.hohoho.ingat cuti leh membuta tapi hampages.Tapi xper.mmg dah kije org perempuan.Memasak , membasuh pakaian, kemas rumah ..So the best terapi is SABAQ.kalo malas-malas mak mertua pun naik hantu da...hohoho walaupun meks xdak mak mertua lagi.walewa mekss gatal...

Oke.masa meks buka fesbuk tadi meks ada terperasaan kawan meks share link.Meks dengan penuh ransangan membukannya.Perghh mata masa tu dah sakit walaupun nampak kecik besaq kecik besaq je gambaq tu. ni tuan punya fesbuk YAM SALLEH. Walaupun meks xmintak kebenaran nak kongsi gambaq ngan pemilik fesbuk tp meks percaya Puan Yam Salleh xkisah sebb meks cuba menyebarkan kelakhatan manusia yg cuba menjatuhkan agama kita, agama islam.huh meks emo ni!

so ampa tgk la pix kat bawah ni.Sgt celaka dan lakhanat betul manusia yg cuba mendajalkan agama kita dan merendah-rendahkan agama islam.Kenapa agama Islam perlu dihina sebegini .DAMN IT!!!!


Kenapa dunia mempermainkan agama kita..Ish meks nak ckp lebih pun takut, sebb takut tersalah cakap.risau...!!! tapi meks nak ampa tgk sendiri la kejahilan barat terhadap agama kita.!!!!

NOTA KAKI : sedih teramat :(

32 comments:

sAaDaH HaMiD said...

salam.. mintak kongsi ye... mekaceh...

* MissYaniAbdullah * said...

@sAaDaH HaMiD

alhamdulillah..silala..
harap dapat panjangkan lagi yer!!

Oh Nina said...

Ya Allah ,teruknya .jahat betul buat camni .huh ,memang biadab

♥ fara myra ♥ said...

ohh dpt e-mail mcm ney da.
huu! sungguh biadap mereka ohh . huh

* MissYaniAbdullah * said...

@Oh Nina

mmg kuang ajaq sgt !
semoga mereka yg mempersedakan agama ISlam segerala insaf.eee gramnya

dannyneutron said...

biadap

dannyneutron said...

biadap

* MissYaniAbdullah * said...

@dannyneutron

mmg pun...xeducation

* MissYaniAbdullah * said...

@dannyneutron

mmg btul pun..sgt giler dorang nig

Salmia said...

masyallah!

* MissYaniAbdullah * said...

@♥ fara myra ♥


oh yeke..
dorang ni mmg sengal..buat lawak xmenjadi

kay yea said...

gila bodo vavi kafir neh..hmm

Jieda said...

kurang ajar betul la.

Lina_Lin said...

mmg s**l btol..

Bazilah said...

kurang ajar.apa-apa pun kita jangan cepat melenting, kafir memang macam tu.

izfanora said...

astaghfirullah..

semoga ada sinar taubat dan hidayah dlm hati mereka..

* MissYaniAbdullah * said...

@Salmia

terkejut kan..huhuhu
xtau nak kata apa..

* MissYaniAbdullah * said...

@kay yea

dah nama kafir kan
mmg bodoh gila vavi r..

* MissYaniAbdullah * said...

@Jieda

kan jieda kan..
mmg kurang ajaq sgt2.
xmenghormati langsung seperti mana kita hormati agama mereka..

* MissYaniAbdullah * said...

@Lina_Lin

hehee..emo kejap..
sentap pun ada gak
cuak?
lagi la der

* MissYaniAbdullah * said...

@Bazilah

ya mmg kafir suka menjatuhkan agama kita..kita seharusnya lebih berpegang teguh dan bersama2 memartabatkan agama kita..insyaallah

* MissYaniAbdullah * said...

@izfanora

insyaallah..semoga dorang yg laknat ni bertaubat..amin

dayah SnoW Heuka said...

mmg patut la negara dia mcm2 bala.. da tuh ta reti2 sedar.. still lagi buat.. x(

diana said...

sebab mereka rasa tergugat..

"My name is Akma, and I am not a terrorist" said...

orng cm nie x ley bt kawan...

* MissYaniAbdullah * said...

@dayah SnoW Heuka

yup pembalasan dari MAHA ESA

* MissYaniAbdullah * said...

@diana

yeah mereka jeles ngan keharmonian agama kita yg sentiasa bersatu padu..
insyaallah

* MissYaniAbdullah * said...

@"My name is Akma, and I am not a terrorist"

mmg pun..kalau meks ada kawan mcm ni mmg meks teranjang sampai le laut

ieka said...

sumpa BABI nak mmpos manusie uh!

* MissYaniAbdullah * said...

@ieka

tau xper..malah lebih terok dr sekoq B***.huh..

nEa FleriDa / nIL said...

astagfirullahalazim.. jht btl dyaorg

* MissYaniAbdullah * said...

@nEa FleriDa / nIL

tau xper.dorang mmg penjahat agama.