Monday, November 15, 2010

214 : BILA LELAKI AYAT AWEKS² TAPI AWEKS² XLAYAN... APA RESPOND LELAKI..MULUT LONGKANG KAH..?

Tarikh & masa : November 15 , 2010 , Isnin 11.30 am
Mood : bergumbira guling guling walaupun gadoh ngan awk.Huh.Biaq p la awk.
Background music : Right Here Waiting You - Richard Max..( teringat Pulau Redang plak )

Assalamualaikum adik kakak abg pakcik makcik semua.

Tajuk yg agak kuang ajaq kan ampa.hehe.peace.Jangan dem meks puloks.kesian meks xleh cr makan satg.meks bukan apa , meks tiba tiba teringat kat 2 org brader yg muka terok xhensem sedang mengusaha awek²s di pasaraya semalam.semalam meks kuar pergi cari Aiskrem Cornetto kat 7E.Syok kemain depa dok mengata weih.dia tu lagutu dia tu laguni.serba serbi xkena.sampaikan xdak lagu dah nyanyi.miahaha.

Lelaki 1 : [phewit² AYU tu.comel nyoh awok ]

Lelaki 2 : [aa comel yer heh, bule abe nok kenal ko., adjust num tepon tu. [ meks dlm hati sangap mamat ni,buget hensem ]

aweks² comel : [menjeling hingga hujung dunia.]

lelaki 1 & 2 : [holoh mace comel.muko huduh banga.mu ingat aku nok ko mu.dohla gemuk.koya² dok laut la weih ]

awek² comel : gila ker apa..!@#$%^&*()_)(*&^%$#@#$%^&*


hahah, meks gelak guling².meks translate ayat last lelaki 1 & 2 ek

" awk ingat awk tu beautiful sgt kah, huduh weih,..awk ingat sy suka kat awek ek..xyah, stok yg perasan² ni baik tinggal kat laut "


Meks terfikir tiba tiba wah lelaki sebenarnya lagi hebat kot mengumpat kat org.Tapi ofkos la apa yg depa dok mengumpat mengenai awek²s.Nak² kalo awek²s tu xlayan depa.haha.padan muka ampa.Meks macam dah boleh agak dah mesti kalo lelaki mengumpat xder lain mesti mengata awek's² yg stok gemuk.kesian weih aweks² gemuk.Gemuk comel weih cuma ampa jer yg kelabu mata suka mengata kat depa.


Macam ni kan bila awek²s yg stok² laki² nak ayat awek² tapi awks² xlayan.Terok kot ampa.Tapi sebenarnya ampa yg laki ni dok cover malu kot bila aweks² comel xlayan.dari malu kena boo ampa fikir baik ampa malukan aweks² ni dulu kan.Kat sini la ampa leh tgk stok lelaki ni sebenarnya stok mulut longkang , mulut puaka atau org kedah dok habak mai anaharam mulut longkang.hohoho.Meks pernah kena kata lagu ni dengan kawan meks yg mulut separa longkang.


Ampa yg lelaki ni mmg akan mengata aweks² ni kaw² kan.Hadeh.kadang² boleh menusuk kalbu.Weih kalo ampa yg lelaki gentelman ampa teguq cara elok r.xyah dok phewit² semua.Macam xdak adab je bila nak kenai org.Pergi jumpa depa, say hai boleh saya berkenalan , baru nampak lelaki sejati kot.ni apakes dok mencangkung ataih helmet, lepak tepi kaki² mall dok tunggu awek²s lalu then mula mulut gatai.Kalo yg awek² gemuk lalu, ampa buat donno tapi ace terai awek slim comel seksi lalu, mata ampa tertonjol² kuaq besaq noh.betul x betul x..haha


ampa[laki] ni xbaik tau.xyah dok jadi mulut longkang sgt weih.tapi tu pengalaman meks semalam la.Tapi meks dulu penah la masa zaman kegemilangan kena teguq mcm ni.Skali xlayan mmg kena maki hamun bagai siap kena carut lagi.adakah anda

1- stok aweks² comel yg penah kena maki bila xlayan stok laki² yg terai nak usha

2- stok laki² yg memaki hamun awek² comel yg xlayan bila ampa dok phewit phewit.

apakah...??



NOTA KAKI : Hahaha..serius meks nak tergelak tgk muka mamat 2 org ni semalam.Gila sanggapka apa yg dok meroyan bagai depan mall.desprate ke bang..hua hua hua

24 comments:

evagebob vid said...

hahah...xdok kijo sgt la tu demo2 tu missyani..huhuhu

hans said...

owh....
manusia bukan semua sama
memang ada spesis longkang tu
dan kadang2 spesis longkang tu xsedar muka diorang pun macam longkang
hahaha2
just ignore they lah

P/S : Nak Buat Panggilan Hangit? Jangan Sampai Aku Hangitkan Kau Pula!

diana said...

tak ramai lelaki yang boleh terima mereka di tolak..

* MissYaniAbdullah * said...

@evagebob vid

tula..sedo bakali..
gom pun ado gop jare2 skali.
ore xse pah dok kato kokre kokse..

Skype Crew said...

tu laki yg xblh bt laki tue..huhu

* MissYaniAbdullah * said...

@hans

ha akhirnya lelaki sendiri mengakuinya..
haha.mmg brader2 2 org tu mmg buget hensem r.
padahal jerwat ada besau bukit..wahaha..

mmg nak tergelak plak semalam

BENA said...

yaksss ore klate ko? hehehe


tolo laaabudok jate tuh . kalu muko hensem dop gtu pulok. sebab muko dop hensem gtu perangai . eh yo ko? HAHAHAHAHA =)

chairooL ruLez said...

ni bukan laki la...jantan nih...hahaha

* MissYaniAbdullah * said...

@diana

aa kan..mereka akan rasa tercabar.
selalu kan lelaki selalu menang dalam bab2 mcm ni..

green yg gorgeous said...

haha..x matured mamat tuh..ntah pape je

Ainismaira said...

Biasa tgk situasi ni.. sbnrnya laki2 tu nak cover malu je.. muke die pn bukan la ensem sgt.. haha

PinQib said...

parok. beci sikt jate gitu
tapi gak nok wat gano, tektik kaver malu la we

* MissYaniAbdullah * said...

@Skype Crew

HAHAHA LAKI MACAM NI XDER DALAM LIST..
REJECT SHOOP JE..WAHAHHAA

Cik Liyana said...

kat sini eh.. http://www.liyanaa.com/2010/04/macam-mana-nak-buat-kotak-blockquote.html

Mario said...

hehe...apa nak jadi ngan dak2 skrg ek...

* MissYaniAbdullah * said...

@green yg gorgeous

tau xper beb..
xder educated betul..
bodoh apa nak maki org nih semua

* MissYaniAbdullah * said...

@Ainismaira


mmg betul pun.saje nak cover malu..
muka dah sebal giler kot..dah la xensem tp berlagak hensem..
hahaha

* MissYaniAbdullah * said...

@PinQib

jolo doh..parok ngoti..
main ngato kokre deh..
gak ambik palo sembe dinding baru tahu..

* MissYaniAbdullah * said...

@BENA

yaks ore kelate gop ko..
meks meme ore kelate..
gomo kelate gomo..

jolo doh..sumbak dekpun..sedo pun adow..bakar bow pun adow gop..

* MissYaniAbdullah * said...

@chairooL ruLez

yeke jantan.
hoho makananya bukan lelaki sejati la kan..hoohoh

* MissYaniAbdullah * said...

@Cik Liyana

oke cik liyana..tenkiu syg

* MissYaniAbdullah * said...

@Mario

ha tula apa nak jadi la ngan budak2 skrg

liyana aziz said...

holah!!! dok pahe mulo2.. *aiyak, betul x ayat?? heheheheh..*

* MissYaniAbdullah * said...

@liyana aziz

ho molek doh la tu..
panda doh la sikit2 ..
bleh jadi ore kelate la pahni