Tuesday, November 9, 2010

198 : AWK MUNGKIR JANJI...awk ni kan..jahaaaaat!!

awak.
semalam kan hujan lebat gila..
tp kita lapaq.
kita lapaq aiskrim cornetto
lapaq betul² ni..


awk..
kita xmain² bila kita lapaq.



awk.
bila kita kempunan kita mesti jadi kurus kalo kita xdpt makan.huh( jgn gelak )


awk.
tahu x awk.
semalam kita redah hujan nak pergi beli aiskrim cornetto.
awk tahu pukul brapa.
pukul 10.30 mlm awk.

awk msg kita kan.
kita ckp kita baru je balik
awk tanya dr mana.
kita cakap dr kedai cr aiskrem cornetto

awk tahu x.
xder tau aiskrem cornetto.
ada.
tp yg murah, yg singgit

awk,
kita xmo yg singgit.
semalam taste kita tunggi mcm KLCC tau dak.
kita nak makan aiskrem yg harge lebih dr 2 hinggit.
xkira kita nak yg 2 hinggit jugak.

awk.
kita tahu awk risau sal kita redah hujan kan
awk takut kita demam..
tp kita urat dawai tulang besi.
kita kuat.
tgk pp kita, kita dah tahu kita kuat
sebb dulu umi kita bg minum susu debu.huh ( jgnla gelakkan kita )

awk janji awk nak belanja kita makan aiskrem cornetto.
oh yeah.
save duit kita.wekk padan muka awk.

awk.
mlm ni la awk janji tu.
kita tunggu awk msg tau.
tp awk buat xtau.

awk.
sedih tau.huh
knp awk xdak perasaan ni.
ni mesti awk jarang tgk citer hindustan.huh
awak awak.!

awk kita lapaq aiskrem ni.

awk ni kan.

awk.
xper.
tepat jam 9.16 pm waktu malaysia ari selasa bersamaan November 09 2010
kita istihar perang dengan awk.

awk.
argh kita xkira
sebb awk dah mungkir janji awk.


awk
xbaik tau buat kita yg kempunan cm ni


awk
kalo kita mati mlm ni mesti mayat kita xtenang selagi xmakan aiskrem cornetto
huh



awk.
bye bye bye

4 comments:

diana said...

la..nak eskrem ja..
hehhe

suffer8zine said...

bape banyak awak la

Terkini : Contoh Gurauan 'Manja'

* MissYaniAbdullah * said...

@diana


hahaha gurau2 manja jer tu diana..
tp mmg bercekam lidah, bergusti sumer la semalam..
wahahha..
mengidam punya pasal

* MissYaniAbdullah * said...

@suffer8zine


entah!
xsempat nak kira cek oii!!