Sunday, November 7, 2010

194 : BILA DUDA MEKS MEROYANG KACAU+ GILA BAYANG+ SAKIT JIWA : apakah?

Dinginnya di malam ku, sepi hatiku..terbayang daku kembali ...bla bla bla..perghh meks karok lagu kumpulan May tapi haram jadah xtau tajuk.Belasah sudeh!!

malam²  yg dingin macam ni mmg mata mengantuk tahap super duper la.Semua kerja mesti malas nak buat.1st time sepanjang 1 years kerja ni , meks xcukup masa dkt opis.Hah..very the melampau kan.xkan 8 jam kerja xcukup jugak.meks buat kerja 2 jam jer, lagi 6 jam meks mengular.main facebook, karok dlm opis. ha ha ha.Tp td kol 4.30ptg mmg putus angin betul, pegawai KWSP nak mai opis la plak.xckp awal-awal nak mai..dokumen semua xbuat lagi.Hampages betul.

tp ari ni meks nak bercerita tentang Duda meks encik farid< bukan nama sebenar >.Oh dengaq nama dia pun meks nak termuntah , pasaipa pun meks xtau.serius nak termuntah.lau boleh nak sembuq depan muka dia.( emo ni ). ni la kan org dok habak mai tyme syg i lap u u lap me, bila hati dah benci nampak busuk jer!!!!! tp serius perangai dia yg cuba utk menarik perhatian meks agak MENGJENGKELKAN.sumpah.xtipu.lau tuan puan dok berada dlm situasi meks tentu termuntah skali..! wek wek wek

Macam² duda meks buat utk menarik perhatian meks.Tapi meks biasala buat muka kosong jer.buat xdak perasaan.kejam kan.dia dok poke juta² kali tp idaknya meks peduli.dia komen meks pun meks buat xnampak je.lau meks geram meks kutuk dia balik, pastu pandai plak dia remove komen dia takut kawan² meks perasan dia yg kena kutuk.Hohoho padan muka.Puas hati meks.

sejak putus dalam 3bulan ni < sebb dia la meks xberblog sebulan masa puasa + raya > Ya Rabbi perangai dia gedik Allah swt je yg tahu.Sungguh.Yang buat meks xtahan tu bila bab² nak bahasakan diri dia.Ya Allah nak pengsan betul meks bila dia bahasakan diri dia Farid ( bukan nama sebenar ) ..contoh ayat dia tau

Farid : Yani, Farid ( bukan nama sebenar) nak datang Kota Bharu , boleh x yani temankan.just tunjuk jalan jer.Ada kerja la kat KB

Yani : oh xkuasa aku nak layan mu.nak mai KB mai la xdak sapa nak halang, tp nak mintak tolong oh terima kasih.im sorry !!!

Farid : ala benda lepas tu lepasla, nabi pun maafkan umatnya xkan yani xmau maafkan farid 

Yani : terfikir dlm hati " aik org lelaki ni mmg gini ek, suka sgt guna bab² agama bila ada masalah mcm ni "
itu Nabi, aku manusia.Nabi manusia terpilih yg ada mukjizat tp aku manusia yg ada hati dan perasaan.Skali mu dah buat taik nganaku, 13kali aku boleh buat busuk ngan mu.< meks mmg emo bila dia nak guna agama bg menyelamatkan diri dia >

farid < bukan nama sebenar> : terus dia offline.

yani : F**k

kalau bab² koling mengkoling pun mmg sakit jiwa meks dibuatnya.Dulu serius duda meks farid< bukan nama sebenar> dok kol berpuluh² sampai meks terpaksa off tepon.masa tu meks mmg hangin sungguh.xtau kenapa meks emo.meks rasa sebb meks telah memperbodohkan diri meks menyayangi  farid< bukan nama sebenar>tu.gagaga.ada hikmah tu.Jgn down sudah.Meks pernah mengamuk di facebook meks.Kebetulan fb kakak dia ada jugak dlm fb meks so mayb kakak dia ada maklumkan dkt  farid< bukan nama sebenar>.then dia anta msg kat 

Farid < bukan nama sebenar> : yani sudah² la malukan farid.

Yani : ok fine.dah kol² aku bagai.aku rimas!


alhamdulillah senyap kejap.Kejap jer.Tapi dok 3 hari meroyang bagai dok kol meks.Meks pernah terfikir nak tukar num baru tp masalah meks syg sungguh num tu.dah lama guna tu yg syg tu.motif utama dia dok kol meks adalah nak baik balik ngan meks.ish cari la perempuan.sebuk la.adehh...tensi betul hidup meks.meks skrg dah bole tahu dah pukol brapa dia kol.kol 1 pagi, 2 pagi, 6.30 pagi and jarang skali kol 2ptg.Tapi ari jumaat tyme kol 1 nak p solat jumaat mmg wajib dan sama jugak ngan ari sabtu mmg wajib.pagi²  la.Kalau meks xangkat dia akan anta msg suruh angkat.tapi meks buat bodoh jer.! kalau dgn farid < bukan nama sebenar> meks mmg xpernah nak buat cerdik!


skrg ni pun bila meks on9 mesti dia tegur.tanya kabar tp sikit pun meks xpeduli.Menyebuk je.huh! meks pun xtau la org yg gila meroyang cm ni.Rasa nak bg penumbuk je.huh!tuan puan penah rasa x apa yg meks rasa!!
macam ner nak bg dia xmau kacau.! cara elok xjalan apatah lagi cara kasaq.sumpah seranah mmg meks dah lahar dah tp tetap xjalan.Tapi cuma meks buat skrg buat xtau dan p MAMPUIH la hang farid < bukan nama sebenar>

Photobucket
masa 1st dating kat penang.! huh!! meluat.

NOTA KAKI : walaupun hang farid < bukan nama sebenar > xbaca tp meks ttp nak tulis.! meks bukan nak malukan dia apatah lagi nak despredo hang farid < bukan nama sebenar > tp meks harap ini kali terakhir meks menulis pasi hang farid< bukan nama sebenar > dan pasal ketidakpuasan hati meks.!kasi ajaq sikit.

9 comments:

shakira..=) said...

uish..saba eh...bese la laki..jgn pk g da..nt wat sakit at je

* MissYaniAbdullah * said...

@shakira..=)

ha tula pasal..buat sakit hati jer tp perangai dia yg xreti bahsa tu mmg sakit hati lagi.! huhuh

sELipAr_biRu said...

kak, klu dia kol, akak agkat pastu letak je kat tepi.. tak yah jawab ap2.. biar duit dia abis

sYaza said...

sabar la meks..syaza pon alami bende yg same....hehhehehe...sakit jiwe di buatnya...

suffer8zine said...

eh eh x semua ea :P

Terkini : ENTER

* MissYaniAbdullah * said...

@sELipAr_biRu

dah penah buat dik pastu dia letak then kol balik...nampaknya xmenjadi..hahahha

* MissYaniAbdullah * said...

@sYaza


tula kan...mmg parah..kalo dilayan mmg otak boleh jadi kurang siuman!

* MissYaniAbdullah * said...

@suffer8zine

yola tu..sama je..!! lau gila talak mmg gila jugak!!

.:.farayhasukri.:. said...

yeke cik yani ...
saba deh...
bakpo buleh putus cik yani?