Monday, November 8, 2010

196 : RAMLAH RAM PAKAI TUDUNG - cantik!!!

salam.! sapa tgk Juara Lagu Separuh Akhir baru x sat.! guest jemputan Ramlah Ram.tapi syg kak Ramlah kita xhengat lirik plak dah!

tapi meks terkezut sampai bergocang meja laptop meks.Nak tahu apa sebb kak Ramlah pakai tudung.Cantik sgt.! sesuai la tu dengan umor kak Ramlah kita.betul Cantik sgt.!! sukes sukes.

terus meks ambi dslr meks ambik gambar.tp risau jugak kot dah lama ramlah ram pakai tudung tp meks jer xtau..hua hua hua hua..bikin malu la.xper meks kongsi yeahh

Photobucket

- cantik kan - serius-nampak muda remaja-

Photobucket

- baju kak melah pun cantik- mayb purple sesuai ngan kak melah-

NOTA KAKI : bagus kak melah.ada anjakan paradigma dalam hidupnya.Tahniah kat Faizal Tahir.Faizal Tahir I love u!! haha..over tau!!

9 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

baju adibah pon cantik..

nmpak dia lagi kurus

tim said...

tak semudah kau sangka......
i like that song

tim said...

tak semudah kau sangka......
i like that song

* MissYaniAbdullah * said...

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr


aa nampak kurus..tp lagu tu xbest pun.tp mayb adibah selalu muncul dlm tv3 sebb tu dpat ..huhuhu

* MissYaniAbdullah * said...

@tim

i like tooo

dak eina said...

alamak mcm mne bleh lupa ade sparuh akhir muzik2 arini...adoi

* MissYaniAbdullah * said...

@dak eina

ala..lm besok ada lagi

MiSs TOrA said...

tora pn tgk smlm better lg la pakai tudung dr free hair..nampk lebey cantik ler

* MissYaniAbdullah * said...

@MiSs TOrA

TULA CIK TORA CANTIK SGT