Monday, June 27, 2011

AKSI PENJAGA GOL KELANTAN & MALAYSIA KHAIRUL FAHMI CHE MAT

Wira negara masuk padang


Apek anda adalah seorang yang istimewa.Pemilik empunya nama Khairul Fahmi bin Che Mat ini merupakan mutiara dan emas dalam arena bola sepak negara.Kehebatan dan ketangkasan beliau memang sudah tidak dapat disangkal lagi.Bermula dari bawah dengan mengumpul pengalaman sebagai penjaga gol Ngeri Kelantan membolehkan beliau mempelajari sesuatu sehingga membawa kejayaan yang sangat manis buat pasukan negeri Kelantan dan juga seterusnya buat Malaysia amnya.

Masih ingatkan kita pada wira ini yang telah menyelamatkan sepakan penalti pada perlawanan akhir Suzuki AFF suatu ketika itu.Kerana kehebatan beliau menyelamatkan sepakan penalti itu telah membantu pasukan negara menjadi juara.Alhamdulillah.


Ketika itu fenomena Apek menjadi siulan sehingga menaikkan nama beliau di pelusuk dunia.Sungguh hebat anak muda ini.Anak muda kelahiran Kelantan dan menjadi ikon serta idola ramai.

Ketika itu nama beliau meniti di bibir² setiap lapisan masyarakat dan tidak juga menjadi kegilaan artis² tanah air seperti Nora Danish.Betapa bertuahnya anda.

Dan semakin hari prestasi cemerlang apek semakin menjadi walaupun kadang² berjaya ' melepaskan ' gol.Biasalah tu, mana nak ada penjaga gol yang mampu menangkis bola kan, begitu juga dengan apek.Tetapi setakat hari ini prestasi apek cukup membanggakan.

Aksi apek semasa perlawanan menentang Lubnan baru² ini cukup membanggakan sekaligus melayakkan Malaysia memasuki ke peringkat seterusnya.

Dan mari kita menyaksikan aksi² hebat pemain ini.Bravo...

Lompat Apek lompat..

Tudia

Hambik...berjaya menyelamatkan bola

main tarik² yer..dush dush

Lagu untuk apek yang di chant oleh ULTRAS KELANTAN THE RED MANIA



Saya kreditkan semua gambar ini page Kelate.Net Photography kerana berjaya menangkap gambar yang sangat bombastik.Tahniah sekali lagi.Pada yang belum like page Kelate.Net Photography sila like ramai² dan banyak lagi gambar aksi Apek di dalam page ini.

Sila Klik untuk gambar setersunya Kelate.Net Photography



Rakyat negeri Kelantan berbangga memiliki orang seperti anda.Anda layak digelar hero Kelantan.Ketangkasan anda memang tiada bandingannya.Dan apa yang lebih manis adalah , The Red Worriors memerlukan khidmat anda dan berbangga sekali lagi atas aksi cemerlang anda.Teruskan prestasi cemerlang anda bersama Kelantan dan seterusnya menaikkan nama Malaysia.

No comments: