Friday, June 3, 2011

SUSAHNYA BILA NAK MINTAK TOLONG ORANG


assalamualaikum..


Sekarang tepat jam 6.30ptg.urm.How nak gambarkan perasaan ni ek.memang kecewa yang amat² sangat tapi sapa la yang nak kesahkan.hada kah...? last last skali saya makan hati.renyuk Allah je yg tahu.


oh smlm happy giler.Sebab happy adalah malaun mana janji nak keluar dgn I.ok i accept it.sebb dia dah janji nak temankan saya pilih kasut Adidas.oh sukanya sebb saya dah pegi survey dgn sangkurakura.lagi suka sebb nak beli kasut Adidas.Oh happy bak hang.

tapi tadi tak janji.Oh kecewa gila babas.memang kecewa sangat² ..Xpelah.janji melayu kan.sabar.sekali bole sabar memang saya akan sabar.Tapi sebenarnya saya memang DAH HILANG SABAR dengan dia ni.selalu sgt mungkir janji.apa ingat org ni xder hati perasaan.


memang la saya mintak tolong dia.sepanjang saya kenal memang jarang saya mintak tolong.urm lau xsilap saya ini kali pertama saya mintak tolong pilihkan kasut Adidas utk saya.Sebab saya memang xpandai.huhuuhu.Tapi susahnya dia nak tolong saya.rasa nak je tulis ...Do I Important in ur life ..?[nanges² ]


oh okeh i know dah saya ni di tahap yg macam ner.Bila dia mintak pertolongan dengan saya bole je saya tolong tanpa ada paksaan.Urm..adakah saya sedang mengungkit.Ya bole la kot dipanggil menggungkit.bukan nak mengungkit sangat pun tapi entahla saya mintak tolong je kan..Ini yang terakhir saya mintak tolong dgn awk, xpa lepas ni xyah susah3x...saya xkan mintak tolong lagi dgn anda.

xpala.Bagi awak dengan menolong rakan² anda dan adik bradik lain mak lain bapak awk tu lagi penting.NEVERMIND.saya xder dalam senarai..


xpala..inilah orang cakap kan..kita sebenarnya memang xboleh paksa orang untuk menolong kita.Yang penting dia ikhlas nak tolong tapi lau dah berjanji nak tolong tu cuba²lah menepatinya.huhu.Manusia hidup ni berpegang pada janji..lau janji xditepati urm alamatnya memang sampai kesudah orang xkan percaya.!!



lagu ni xder kaitan pun tapi mcm nak jugak letak.urm.back to basic la senang.we better be a friend..


zzzz..!! saya nak tido.SILA JANGGAN GANGGU SAYA.sumpah saya memang marahhh




SILA KLIK OLDER POST

1 comment:

syafiqa said...

babe.marah lagi ke?
lama je sepi.
apa2 cari iqa ok ;)
cehh