Thursday, June 23, 2011

FORGET POLITICS FOR 90 MINS..!!








Saya seperti sudah panas telinga, bernanah biji mata apabila ada pihak yang cuba mempolitikkan sukan Malaysia.Kenapa perlu ada unsur² politik di dalam sukan apabila sukan kita di ambang kemuncuk.! perlukah semua ini yang hanya untuk kepentingan individu itu sahaja.

Bolehkah kita lupakan politik hanya untuk 90 minit.!! Bole x.? Saya tidak perlu mentionkan individu yang terlibat memandangkan anda sendiri sudah faham dengan situasi yang sedang berlaku sekarang.


Sukan mampu mengeratkan hubungan sesama ummah bukan memecah belahkan umatnya.! Sukan dijadikan platfom untuk menyatukan padu rakyat tanpa mengikut parti² politik yang disokong.!! SUKAN UNTUK SEMUA DAN SUKAN BUKAN UNTUK INDIVIDU TERTENTU SAHAJA!


Sampai bila sukan kita akan maju jika sukan kita masih lagi dipengaruhi oleh individu² yang tidak bertanggungjawab..Dengan mempolitikkan sukan khususnya dalam bolasepak ini hanya akan memecahkan belahkan penyokong dan peminat sukan bola sepak tanah air.

Orang² besar/atasan tolonglah hentikan semua ini.Kami tahu power is your hand but respect juga hak dan kepentingan kami sebagai peminat sukan bolasepak ni.ANDA YANG UNTUNG TAPI KAMI SEBAGAI PEMINAT BOLA SEPAK...??????


Sekali lagi ; SUKAN UNTUK RAKYAT BUKAN UNTUK INDIVIDU YANG MEMPUNYAI KUASA UNTUK KEPENTINGAN PERIBADI!



Jari tengah untuk individu yang mempolitikkan sukan untuk kepentingan diri.



Politik adalah penyakit gila, yang dideritai oleh ramai orang untuk menguntungkan segelintir orang




yang benar benar : missyaniabdullah

1 comment:

GincoMerahJambu said...

saya sokong..dah nak muntah dengar pasal politik setiap hari di tv