Wednesday, June 22, 2011

GELAGAT PENYOKONG BOLASEPAK DI KALANGAN KAUM WANITA DI KELANTAN TERBAIK ..SELAMANYA TRW!!


Mood menulis semakin hari semakin ada, jadi bila ada idea, cepat² tulis..hehee


Saya masih mahu memceritakan mengenai perihal bola sepak khususnya yang melibatkan pasukan kesayangan saya The Red Worriors.Walaupun dasarnya bola sepak dimonopoli oleh kaum lelaki tetapi fenomena ini sudah berubah dari hari ke hari memandangkan SUKAN UNTUK SEMUA.dan apabila sukan untuk semua maka janganlah kita mencampur adukkan hal sukan dengan hal yang tiada kaitan dengannya.HANYA SUKAN.berfikiran positif untuk kemajuan sukan negara.

Dulu saya pernah terasa hati dengan segelintir penyokong bolasepak mengenai perspeksi mereka terhadap kaum wanita yang turut sama ke stadium bagi menyaksikan perlawanan bola sepak.



Macam² tohmahan dan cacian la yg dilemparkan oleh kami kaum Hawa.Saya pernah menyaksikan sendiri bagaimana seorang perempuan bersama dengan kawan lelakinya dibaling dengan botol air sehingga ada yang terkena di kepala, badan...tapi bagi saya sakit tidak terasa tetapi lebih sakit apabila DIANJINKAN di dalam stadium..Malu wey.Kami tidak bersalah, bukan korang yang bayar tiket kami.

Tapi hari ini fenemona membaling objek terhadap kaum hawa semakin terhapus.Masih ada cuma di dalam bilangan yang sedikit saja.Saya gelarkan pada mereka yang suka membaling objek kepada kaum hawa adalah GOLONGAN ZOMBA.Golongan yang tidak mempunyai akal fikiran dan sememangnya seorang yang berada tahap yang paling bawah sekali.

Sokongan kaum hawa terhadap bola sepak sedikit sebanyak dapat memeriahkan suasana.Golongan yang betul² mempunya jiwa dan semangat sahaja yang sanggup teresak² masuk ke stadium sambil memekakkan telinga mendengar cacian dari golongan zomba ini.Ala apa yg nak dipedulikan sangat.

Saya tertarik dengan pages yang dibuat oleh kaum hawa ini Penyokong Setia Wanita The Red Worriors . Kecintaan kaum hawa Kelantan terhadap pasukan kesayangan harus dibanggakan kerana si manis² yang menceriakan stadium disamping memberi semangat kepada pasukan bolasepak kita.hehe..Pages ini direka khas untuk kaum hawa disamping dapat bertukar pendapat.Tahniah kepada admin yang bijak membuat pages ini.Saya tabik.

Pelbagai ragam dapat kita lihat dalam page tersebut.Apa yang membuatkan saya tertarik adalah gelagat penyokong wanita ini.Memang tabikla.Sangat bersemangat dengan menconteng muka.Kalaulah si zomba² tengok mau nya cair..hahaha.

Jom kita tgk aksi awek² Kelantan yang sayangkan TRW.gomo kelate gomo.

tapi sebelum tue, saya memohon maaf kerana tidak meminta kebenaran dari admin pihak PSWTRW dan pada empunya gambar...saya tiada niat apa selain berasa bangga dengan anda semua.!!!


Bertudung tidak menghalang anda untuk meminati sukan.SYABAS diucapkan

sangat manis kan...Tahniah kerana anda sangat comel.

anda rock dear..
ayu .anda peminat TRW yang tegar..
bergaya ke stadium
geng kacip bola..saya selalu dengannya..Liss Suha
sangat stylo mylo..

Please wake up okeh pada golongan zomba² yang suka membaling objek kepada kaum wanita..sila bukakan minda anda bahasa SUKAN UNTUK SEMUA.ubah mentaliti anda dan selalu berfikiran positif.

Tapi yang paling best..


FASHA SANDA pun minat Kelantan.Hahahhaa..apa kes...auw auw auw.i LIKE PASHAAAA



Dan saya sendiri pun tidak pernah melepaskan peluang menyaksikan perlawanan bola sepak di stadium.Saya tidak peduli apa orang nak cakap belakang saya, dan saya punya rule , selagi saya tak kacau hidup orang selagi itulah saya xkan kacau hidup orang.Satu je pesanan saya pada wanita/gadis² yang ingin merasai keseronokan menonton perlawanan bola sepak di stadium silalah berpakaian sopan dan elakkan pakaian yang ketat² kerana golongan zomba ni memang mata melilau lilau.entah² ada teropong khas untuk teropong aweks² yg datang ke stadium.

Saya bergambar di THE RED WORRIORS STATION : sebelum ke Shah Alam untuk menyaksikan perlawanan diantara
Kelantan [5] vs Selangor [1]

Ayuh kaum hawa semua , kita meriahkan stadium kita .Usah takut untuk dicemuh kerana kita menjadi diri kita.Tak syok weih dok tengok dekat TV je, xkan nak rasa kot kat stadium.hehehe
Kepada awek² Kelantan anda sememangnya berani dan rock.Saya memang tabik spring dekat anda semua.Anda terbaik.


Majulah Sukan Negera bersama² Kaum Wanita..


JANGAN SEGAN SEGAN LIKE PAGE INI PENYOKONG SETIA WANITA THE RED WORRIORS




yang benar benar : missyaniabdullah

3 comments:

Pokcik Blogger Baru said...

Assalamualaikum pembuka bicara, jawablah wahai anak dara.

Pokcik gemar betul tgk gambo2 ko tu.. rasa nk jadi ore klate je... patut ko tuka title post entry tu, " penyokong.... sangat2 terbaik, tiptop2".. (jgn mare pokcik)

nota perut: Pokcik blogger terbaru yang suka buang angin kat blog org lain... polo n dipolo

Waney Swift said...

fasha pun mnt klate,, wahh terbaeklah..hhehe

ceq mas said...

like like like.kalo ade button like mmg dh tekan