Wednesday, July 27, 2011

KOLEKSI SAMPUL DUIT RAYA YANG HARUS DIMILIK ...

Assalamualaikum..

Hadeh macam malas je nak tulis pasal bola.!! mood tarak mari actually.Pulun punya pulun, cheq nak habaq satu pun xjadi...! Melampau betoi..selalu bila dok melengguk mai plak idea tp bila dah ready nak tulis, harammm xdak idea.! mencik sungguh!!

Tudia isnin ni kita raya wey.! dah ready ka semua.ready xready memang ampa kena ready jugak.! Hahaha.! Rindu Ramahdan!! Tapi lani had dok kalut mesti pasai nak raya kan.Hahaha.Tau dah.Xkata kat ampa kot, saya pun lagutu jugak kot.Sibuk dah dok caqi kain nak buat baju raya.Baju ready made saya xberkenan sangat ...!! noktah!!...

Lani , saya nak bercakap pasai sampul duit raya had kiut miut cam saya.!! Bila dah kreatif tu macam² boleh buat kan.!! ni satu lagi fenomena baru ( ayat xbole blah bila saya guna perkataan fenomena ) , pelbagai variasi pilihan angpow yang sememangnya menarik dan tertarik.Kalau buleh saya nak tulis De' Bomb untuk menunjukkan betapa ganasnya sampaul duit  ni tapi bohong la plak kan.! kekeke...

Serius cantik.!! 



Had mana ada niat nak cari sampul duit yang lain pada lain buleh kot beli.hehe.tapi sampul duit cantik² rasa sayang plak.kan..? Dilema betul.




nah sampul facebook pun ada.! Yang ni memang sesuai la bagi kat kawan² yang kenal dalam fesbuk.!! Wahaahaha...serius kiut !!



Iphone - had mana yang ada Iphone buleh beli...!!







Tapi had tu semua saya xteruja sangat.Cantik memang cantik.Tapi disebabkan jiwa saya pada Bola..maka saya teramatlah teruja dengan angpow ini..


-
-
-
-
v






dan yang ini




peh .! memang harus dimiliki lah.! Di kala bola sepak negara kita sedang menuju puncuk, apa kata kita semua mendapatkan sampul duit raya ini sebagai penghormatan untuk pasukan bola sepak kita yang telah banyak mengharumkan nama negara.hehe ^__^..Semangat tu penting.xkiralah dalam apa jua bentuk sekalipun.! hehe.!! esok bola.! jangan lupa saksikan harimau Malaya membinasakan Singapura.


Baiklah, cakap banyak pun xguna kan.! so marilah segera dapatkan di

Fesbuk Eirul Che Roslan 

SAMPUL DUIT RAYA LIMITED EDITION.... RM4 SEPEKET.....(SEPEKET = 10 KEPING SAMPUL) KOS PENGHANTARAN (POS EKSPRES/POS LAJU BERGANTUNG KEPADA KUANTITI SAMPUL YANG DIPESAN)

** tempahan akan dibuka bermula minggu hadapan.skrg ni usha la apa yang patut kan.! hehehe


bole add ramai3x...yang pasti owner dia sangatlah baik dan peramah.Dia akan sentiasa menjawab pertanyaan anda tanpa segan silu.Wahahaha...




 

4 comments:

Gamez loVer said...

follow sini.. wah.. mcam2 sampul kad raya skrung.. nak buang pun sayangkan.. hehe..

cik panadol said...

menarik!

REMEDY KARUNG GUNI said...

Awak janganlah bersedih...sayalah penjual sampul duit raya harimau Malaya tersebut...

pada tahun ini saya buat design yang lebih menarik..sesiapa yang ingin dapatkan sampul edisi terhad ini boleh hubungi saya di 0166059088
boleh COD dan postage

Que said...

Ade design Sampul Duit Raya Iphone & Nokia Lumia kat sini.
http://kafeque.blogspot.com/2012/07/sampul-duit-raya-2012-design-lumia-dan.html