Friday, July 29, 2011

ARTIS DAN BOLA - SOKONGAN MEREKA PADA PASUKAN HARIMAU MALAYA



ARTIS DAN BOLA - SOKONGAN MEREKA PADA PASUKAN HARIMAU MALAYA <3


Kesedihan dan kekecewaan Malaysia masih lagi dirasai oleh semua rakyat Malaysia.Pelbagai andaian dan pendapat diutarakan  sehinggakan ianya menjadi medan pergaduhan di kalangan peminat bolasepak negara.Masing-masing memberi pendapat masing , ada yang menyalahkan defend negara, ada yang menyalahkan jurulatih.Masing-masing menuding jari mencari kesalahan.Wallahualam.


Lupakan detik kekecewaan itu.Belajarlah dari kesilapan.Kalah semalam tidak bermakna kita kalah unutk selamanya.Kita masih mempunyai peluang untuk kelayakan Sukan Sea 2011, Olimpik 2012, Sukan Sea 2013.Mari kita bangkit dari kegagalan dan seterusnya mencipta pembaharuan untuk pembangunan sukan bolasepak negara.Selamanya Harimau Malaya .. <3 Malaysia.


Dalam kemeriahan 90 ribu penonton Malaysia yang membanjiri Stadium Nasional Bukit Jalil semalam , terselit golongan artis yang turut sama memeriahkan suasana dengan kata-kata semangat.Sangat merendah diri mereka ini semua.Yelah mereka juga seperti manusia biasa jugak, ingin merasai keseronokan dan kemeriahan bolasepak negara.Gelagat mereka yang sangat sporting sangat dipuji.Salute to them.!

Fafau. DJ Hot FM.. kredit pic to CHIQAHPHOTOGRAPHY


Fafau <3 Harimau Malaya.Fafau sangat sporting dengan kata-kata itu.Sayang Fafau.

Usop Wildchare


Tu tengok banner dio. Kita Bakor Je!! nampaknya Sang Rimau dibako oleh sang Singa.apa pun xbole.. <3.
Awat yoep sengeh je!!




Fahrin Ahmad 


aum aum.senyum jangan xsenyum bang.! Sangat hensem dia ni tapi saya xberapa minat sangat.Terima kasihla kerana sudi memeriahkan stadium.!!


Nora Danish


aum serius comel si Nora Danish ni.Memang hot habes.! maunya pengsan kalo saya dapat duduk sebelah dia.Agaknya ternganga mulut xpun xtgk game pun tp dok rakam video gelagat Nora Danish.! aum aum..!!
 korang ingat lagi tak, suatu ketika dulu, ketika Malaysia memenangi AFF Suzuki Cup di Indonesia, beliau melalui Twitternya meminta nombor telefon Safee Sali apabila Safee Sali menjadi pemain terbaik Asia.Sangat comel.!! 



Lisa Surihani


Aum aum.! had ni xyah cakap la memang tersangat la comel.! aum aum.!Lisa awatla awk ni comel .Buat macam tu lagi makinla comel.





aum aum.Si mata bolat ni sememangnya sangat ayu.! dengan hijabnya yg sangat style dan ditambah imej yang dibawanya menjadikan beliau seorang yang disenangi oleh peminatnya.Tapi xsangka selembut-lembut beliau juga sanggup berasak-asak demi Malaysia.Salute to you Heliza Helmi.

p/s : Heliza kalau awak baca, kawan saya Aqil Irfan kirim salam.!BAHAHHAHAHAHA.


Jadi sudah terang lagi bersuluh , golongan artis jugak seperti manusia biasa, seperti kita yang sentiasa memberi sokongan pada pasukan negara.Sokongan yang tidak berbelah bagi ini sememangnya menjadi pembakar semangat kepada Harimau Malaya untuk menjadi lebih semangat dan sentiasa mengekalkan prestasi yang cemerlang.

Tahniah untuk anda  Fafau , Usop Wildchare , Lisa Surihani , Heliza Helmi, Fahrin Ahmad dan juga Nora Danish.Maaf sekiranya terdapat artis lain yang pergi tetapi tidak disenarikan disini.Setakat ini, inilah saja gambar yang saya ada.!


Sekian terima kasih.


NotaKaki : S E L A M A N Y A    H A R I M A U   M A L A Y A.Tak kan ada harimau malaya yang lain.Kami bangga menjadi anak Malaysia.







1 comment:

ceq mas said...

hahaha lawak aqil...suke heliza comel.huhuhu