Saturday, August 6, 2011

APEK OH APEK..



Aduuh cakap tak serupa bikin dah kalau macam ni.Dulu cakap tak lebih dari seorang abang dan adik.alololo kalau la macam ni la hubungan adik dan abang memang TERBAEKKKKKKKKKKKK!! 

Sangat comel kan kemesraan adik dan abang ini.Saya masih ingat lagi melalui Harian Metro ( memang HM suka beno la crita-crita lagu ni) , Apek berkata 

Sudah pun saya jelaskan sebelum ini, keputusan putus tunang tiada kena mengena dengan orang ketiga. Apatah lagi dengan wanita yang bernama Dahlia itu. Saya mengaku memang saya berkawan dengan Dahlia. Namun hubungan saya tidak lebih sebagai abang dan adik.

Kisah putus tunang Apek KLIK SINI





Amboi kuat sungguh tangan abang Apek ni ye..Sampai terkeluar habis urat-urat tangan.Gambar tak jelas sangat tapi kalau ikutkan dari belakang memang SAH SAH SAH la si Apek ni.Amboiii Dehlia Teck pun bukan main ' daring ' lagi.Ummm malas nak kata apa.

Menurut oh bulan gambar ini di ambil semasa mereka bercuti ke Singapura.Sama ada cerita ini benar atau tidak , Walallahualam.


Tempoh pertunangan selama 2 bulan itu berakhir dalam sekelip mata sahaja oleh kerana masalah dalaman yang mereka alami.Saya tidak mahu bersangka buruk tetapi saya sangat percaya apa yang berlaku ada hikmahnya.Dan tindakan mereka saling berbalas kenyataan dengan menggunakan media adalah satu langkah yang sangat tidak bijak.Eloklah ianya diselesaikan secara berhemah di antara kedua-dua ahli keluarga.




NotaKaki : Apek suka hati la nak bercinta berapa ramai pun , itu kisah hidup anda kerana kami meminati anda kerana anda adalah pemain bola bukan kerana anda seorang selebriti.Tapi jangan kerana kisah ini anda lalai dalam tanggungjawab anda sebagai penjaga gol The Red Worriors dan sekaligus menggalas sebagai penjaga gol negara.Untuk Apek selesaikan masalah anda dengan berhemah..





3 comments:

cikady said...

duo2 oram klate..jap ag timbul crito ore klate plop::penangn media massa yg dop ajen abih...mugo kijo dio hri2...huhuh

miszWaniey said...

suko gop tgk duo oram ni..hehhe~~

Ku Hassan said...

Dahlia org kelate ke..patut r comey...bertuah apex..Kata org tuah lelaki nampak ditangan..