Saturday, August 6, 2011

WANG KERTAS RM6 TELAH DIKELUARKAN




PERHATIAN..!!


Bank negara telah mengeluarkan note RM6 untuk menyambut Aidilfitri 2011.Ciri-ciri keselamatan wang kertas RM6 ini sama seperti wang kertas yang lain dan ianya sangat menarik, tertarik dan kau memang DEBOOOMM..!! hehehehe!

Untung r kalau sapa-sapa dapat memilikinya.Difahamkan pengeluaran wang kertas ini terhad sahaja dan jika anda berminat anda boleh dapatilah sebelum 30 August 2011 di cawangan bank yang berhampiran.Moh la kita pakat dok serbu Bank lekaih.

-
-
-
-
-
-
-
v

sila jangan pengsan.

-
-
-
-
-
-
-
v



Ha nah ambik RM6 yang sangat comel ni..Wakakakkakaa......

Bagus plak dia gabung ni kan...menjadi..

TERBAIK!!


NotaKaki : Tahun ni raya xtau ada ke tak duit untuk budak-budak.Haha.Budak-budak zaman skrg memang demand..sengal.! Xmo dah singgit , dua hengget ni..nak banyak..Apa ingat Cik Yani ni anak tauke balak ka apa.!! zzzz!!






2 comments:

peachippo said...

hahhahah...cool lah...alah kalu mereka demand sangat cik yani bagi laa duet raye yg lagu tuu kat budak2..biar padan muke dyeorg...tapi cik yani pom jadi kering jugak laa...hehehhehehe :P:P:P:P:P

a n a s t a s y e a said...

Duit tiga ringgit tak ada ke =)

www.anastasyea.com