Friday, October 14, 2011

ESOK 18 BUAH BAS DARI TERENGGANU PARKING DI STADIUM SULTAN MUHAMMAD IV KE..?

Esok sejarah bakal tercipta di Negeri Kelantan apabila perlawanan timbal balik yang akan menentukan pasukan mana yang layak ke perlawanan separuh akhir bagi Piala Malaysia 2011 akan berlansgung di Stadium Sultan Muhammad IV pada jam 8.45 malam yang turut di siarkan secara langsung di Astro Arena.

Adakah Kelantan mampu mengekalkan kejuaraannya ?


Umum mengetahui,provokasi kedua dua negeri sedang hangat berlaku.Saling cabar mencabar, kutuk mengutuk sudah biasa.Adat sebuah perlawanan , dan juga harga sebuah perlawanan itu, jika tiada provokasi maka tiada keseronokan walaupun provokasi melampau mampu merugikan kedua -dua pihak.

Selepas perlawanan yang penuh emosi dan kontrovesi berlaku pada 10-10-2011 itu, pelbagai provokasi berlaku.Umum juga mengetahui bagaimana pihak di sana melayan penonton-penonton kita yang bertandang ke Stadium Sultan Nasharuddin Shah sehingga ramai antara penonton yang tidak dibenarkan memasuki stadium walaupun mempunyai tiket.Tetapi malangnya tiket tersebut ' tidak laku ' , urmm ... kesian betul dgn perbadanan stadium mereka.
Kemana saja TRW berada, rakyat Kelantan akan sentiasa berada di belakang.Inilah kemeriahan dunia bola sepak yang hanya akan dirasai di Kelantan sahaja.

Persoalannya adakah rakyat2 Terengganu akan datang ke stadium buruk seperti yang dikatakan oleh sesetengah penyokong mereka.Seburuk2 stadium kami, xder sampai runtuh bumbung kot... full house oke.!!

Surat yang di buat oleh RedFC News amat menarik minat saya.Penuh diplomasi dan jemputan itu dijemput dengan penuh rasa hormat .HA HA HA




Tetapi adakah penyokong Terengganu yang nelang seperti yang dikatakan akan datang ke stadium atau hanya nelang di laman sendiri.Saya difahamkan juga, dikatakan terdapat 18 buah bus yang akan membuat rombongan ke Kelantan + konvoi skuter dan juga kereta.Kalau perkara ini benar, memang WOW.!! jangan datang rombongan cik kiah nak pergi Rantau Panjang sudah la..Awok awok dier memang nelang.Tabik jetak.!!!




Jadi sama sama kita nantikan besok.adakah 18 buah bas yang membawa rombongan awok awok dia akan berada di Stadium ' buruk ' kita ini.Awok sumer datang r, kami dop bahang awok, kami just buat peace sambil angkat tangan je.!! wababahahaha..

Jangan cakak saja r awok awok sume, sep2 ' barak ' dok tunggu awok ni..Dok rok dok nelang pat diri, mari pat orang jadi naling...cakak beso lake, pah kaba kaba cokoh depam tv blam2 makan butir ralit.HAHAHAHHAA.


ops! awok paka jersey awok r..!!

Jadi , rakyat Kelantan disarankan berdoa agar kemenenangam ini berpihak kepada kita.Biar kali ini kita palitkan kedukaan ke atas penyu.Biar penyu bergembira di laman sendiri tapi menangis di laman lawan.90 minit, apa pun boleh berlaku.



oke bai.!!


eh kejap, sapa -sapa yang ingin bersama saya untuk menghellkan Gate H, boleh join saya dan rakan ultras saya di Gate H.Anda ada jiwa, anda bersama kami.Matlamat kita sama, perjuangan kita sama dan kita ADA JIWA.





No comments: