Sunday, October 30, 2011

KHAIRUL FAHMI & DAHLIA TECK BERGEMBIRA DI WERNER BUKIT BINTANG l ADA ARAK .



Khairul Fahmi Che Mat (Apek) dilihat bersama kekasih barunya iaitu Dahlia Teck di Werner’s Bukit Bintang. Sebelum ini kita pernah diberitakan bahawa Dahlia Teck adalah punca kepada putus pertunangan antara Apek dengan tunangnya. Ditambah lagi dengan penyebaran gambar berpegangan tangan antara Apek dengan si Dahlia ini.

Kali ini, mereka bersama rakan-rakan lain yang seksi telah kelihatan di Werner’s Bukit Bintang. Ada juga dikhabarkan oleh orang lain bahawa Apek ini sudah hanyut dengan populariti yang dikecapinya. Diharapkan, Apek tidak terus hanyut dengan populariti yang dia ada sekarang kerana Allah boleh tarik bila-bila masa sahaja.







Gambar : Mediamalaya.com
OLAHAN : PAADUU.COM

Notakaki : Ouh, saya sangat tak sangka betul la.Botol arak depan mata, hadehhh ... Apek jangan malukan Kelantan la.Please, jangan jatuhkan karier anda kerana semua ini pinjaman jer Pek, ....Berubahlah Apek.Kami ingin lihat anda maju dan terus maju bukan terus hayut di buai dengan keseronokan dunia.Mungkin Apek tidak menyentuh air kencing syaitan itu tetapi tidak manis dipandang . Dan tidak salah juga jika ada antara kita berfikiran negetif memandangkan kelihatan muka apek yang kemerahan ( mayb sebab dia putih ) tapi Wallahualam.Hanya Apek dan gadis gadis seksa ini saja yang tahu.Semoga dijauhi dari perkara mungkar.


tobat nok pesang tgk gamba ni.Aduh xtahan wey..


APEK DAN DAHLIA TECK : CULTURE SHOCK !! WAKE UP BABY !! 



XPAYAH NAK HOT SANGAT LA SEBB NERAKA LAGI HOT !!



No comments: