Wednesday, November 23, 2011

KELAYAKAN OLIMPIK LONDON 2012 l MALAYSIA VS SYRIA : ONG KIM SWEE ADA PERMINTAAN



Setelah pasukan bola telah berjaya meraih emas di Sukan Sea di Indonesia.Kini skuad bola sepak akan berdepan dengan Syria untuk melayakkan ke Olimpik London 2012.Jadi kita mestilah menyokong skuad bola sepak kita.

Menurut Jurulatih OKS :


"Saya harap penyokong kita contohi cara penyokong Indonesia, bukan sikap mereka tetapi cara mereka memberi sokongan moral kepada pasukan. Lagi ramai yang datang ke stadium, lagi banyak tenaga diperoleh pemain biarpun masih keletihan,” kata Kim Swee ketika ditemui selepas sesi latihan di Stadium Nasional, malam tadi.

Kim Swee amat menagih 'bantuan' penyokong tanah air untuk memberi suntikan tenaga tambahan buat anak-anak buahnya. Jom gegarkan Stadium Nasional Bukit Jalil malam ini!.


Jadi mari kita saksikan pertemuan yang dijangka akan sengit dengan Syria hari ini.Yang mana mempunyai kesempatan, boleh bersama sama menghadirkan diri ke stadium dan yang tidak berkesempatan boleh menonton secara sialan langsung di Astro Arena.


Kepada Harimau Muda kumpulkan semangat anda,main dengan cukup bertenaga walaupun tahu masih dalam mood letih dan bergembira.Harumkan nama negara, kerana anda kami yakin mampu menudukkan Syria.Malaysia boleh.

No comments: